Pages - Menu

2009年8月12日 星期三

朱古力鬆餅

鬆餅相信係焗蛋糕的入門版了....易做, 其實我覺得同 COOKIES 差不多做法....買了一些材料數個月, 但有些買唔到, 忘記了, 等到買了的材料已過期都仲沒有做...終於, 買哂全部材料, 做比衰衰食... 



衰衰幫我 篩粉



先打牛油, 糖, 蜜糖,



再後加 蛋,  麵粉, 朱古力粉, BAKING POWDER, BAKING SODA, SALT, YOGURT, MILK



焗前擺些入爐朱古力粒....衰衰至愛



180度焗了 20分鐘



都似模似樣, 仲很好味, 很重朱古力味, 衰衰試完細的, 仲食了個大的....但食完話覺得太甜, 我跟足個份量, 下次可能要減少D 糖的份量了.


想留番一個比衰衰做早餐, 但放了一晚後, 變的硬了, 都係要親新鮮食先好味, 定唔駛放雪櫃呢?


唔放雪櫃我怕佢會變壞.....大熱天時........


不過, 食熱熱的, 剛焗完的鬆餅係很開心的....


2 則留言:

  1. 要下麥芽糖?
    [版主回覆08/13/2009 11:12:00]ho, 唔駛, 麥芽糖係做 cookies .  鬆餅不用的.

    回覆刪除
  2. 買相都幾好呀! 除海綿蛋糕外, 做鬆餅都係我初學蛋糕既入門。
    我通常做好既鬆餅, 放待後, 再放入雪櫃, 食時可以焗番熱/凍食,別有一番滋味,不過,我鍾意加多一杯咖啡,鬆餅與咖啡的口味,對我嚟講,簡直係絕配~~~正!
    [版主回覆08/13/2009 11:13:00]謝謝...下次我都嘗試下海綿蛋糕先. 甘我下次番焗下佢先食...我以為唔留得tim...

    回覆刪除