Pages - Menu

2009年8月13日 星期四

再有新玩具 -- 麵包機

自從上次去過 cooking class, 見過自制麵包, 食過後真係很好味, 可以用自己喜歡的材料...特別係現在買回來的, 有很多乳化劑 等, 自家制就保證沒有....同埋沒有我想像中難做...心思思中.........


我當然沒有打算買部blog 友間出名的 超級搓粉機 $5000+的 km020/km010 ......, 一來當玩具太貴, 二來沒有時間...


search下原來有部全自動由搓粉, 到 焗都一機搞店的....麵包機.., 定價: $790....


做麵包最緊要搓粉, 搓到個粉團就做什麼味都得啦...最合我依d 懶人....就決定買部玩下...唔駛過 $1000. 玩完數次唔玩都唔會太浪費吧....


問了工聯沒有賣kenwood, 等 jusco, sogo sales 都係得 95% off, 問了教協係最平的. 只$644....


今次真係超超級謝謝 junma.....


幫我係 教協訂...諗住有貨等衰人幫我取回家啦.....點知, 教協竟然有現貨....junma幫我由灣仔  搬到我家樓下的 mtr.....再謝謝佢....真係超級辛苦哂, 我真係超超級唔好意思, 因為這些重野...細細部機, 真係唔輕, 我由mtr搬回家, 都很辛苦....


正查緊資料...做我第一個出爐的 包包......


成功後, 一定要比個 junma 食下先得, junma ,  你等下啦......haha..........不過, 唔知幾時 ka....





 


沒有留言:

張貼留言