Pages - Menu

2009年8月23日 星期日

全女班 party at home 餐單篇

暑假, 約多些 house warming party, 今次約了媽媽的朋友, 仲有約緊婦女會, 剛剛8月的星期日,衰人要返公司做野...


大家都很耐無見, 約了到我家...全女班, 得衰衰一個小男孩....衰衰本來唔喜歡話沒有男孩同佢玩....唉, 真係唔可以小看小女孩, 活躍的真係可以比男孩有過之而無不及..


一到, 已經jumping gym, 係梳化...跟著, 上衰衰的上格床....對衰衰男孩的玩具很有興趣, 仲同衰衰打劍, 不停摷玩具, 仲唔太保護d 玩具, 有些電子野仲扔下地上...仲上我張床 jumping gym....弄壞了衰衰的搖控飛機....仲控制衰衰唔比佢玩這, 唔比佢玩那...衰衰都沒有奈何....我做媽媽的...都唔知理唔理好, 因為那些小朋友少見....有時話朋友的女兒唔係太多意思...


野蠻女性真係唔可以少看.....大同小都係...haha


仲有我親眼見到, 女孩從後拉衰衰的衫, 叫佢向後, 拉到衰衰扭親腳....


衰衰之後仲玩到隻眼腫了, 似比人打腫了,  嚇到我 c c 下.....問佢係唔係d 女孩唔小心打到佢, 佢話唔係, 後來, 我無計可想, 用古老方法, 熱雞蛋令血液流通, 1小時後就沒有甘腫了.....


但到訪朋友家, 就上床/梳化玩 jumping gym 都有點兒那個, 如果係衰衰, 我一定話佢...


總結:  似拆屋呀)))))))))))))))))))), 衰衰同男孩玩都沒有似拆屋般....叫佢玩棋, tv games, 都唔肯, 真係怕怕....


********************************************************************* 


y , v, c, s 共4大, 4小....


8人,


係時候諗定餐單, 其實次次都係果數款, 不過, 嘻嘻, 唔同客人唔知我次次都係果幾味既....


全女班食量唔大, 食物就貴精不貴多吧.....多些蔬果類, 少些肉類...


但唔知係唔係減肥, 個個都唔係點食野....余下了很多


沙拉:  thai style - 西柚  沙拉   (上次做得幾好, 清清的, 比用沙拉醬好)



           小食:   香草焗薯角 /蛋糕



肉類:   雞翼/腸/圓類



粉麵:   香蒜肉粒意粉


見客人孟話夠, 我後來沒有煮肉粒..


菜:  西蘭花



飲品:  香矛蜜糖綠茶/橙汁


小朋友:  自制 飯團 - 紫菜/蛋/日本魚蛋 


d 小朋友一到已開了桌上的食物, 食了大人的, 我都沒有時間預備 shusi 比佢地....所以沒有了這款.

沒有留言:

張貼留言