Pages - Menu

2013年7月12日 星期五

嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty (3)

嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty (3)

我係 QE 係 25/6 CHECK OSCAR
當時頸皮 OK 的, 係 2.1MM
唔過 3MM 都合格的

之後 我 一早無想過的 OSCAR RESULT
已會做 NIFTY, 就 係 27/6 做 NIFTY
初步都唔似 唐 B, 所以我以為放下心頭大石啦

點知, 28/6, QE 打比我
話我 OSCAR 高危, 要我考慮抽羊水
我雖心知 OSCAR 唔準
但一聽到高危都很驚
我的 RATIO 係 1:240
1:250 先合格
咁我其實都唔高既, MAMA會有人 1:25, 1:65, 仲驚

不過一向膽小既我, 就開始擔心啦
本來一直都很有信心
跟住我SEARCH 下 BK 啦
有人話去完 NIFTY, ULTRASOUND 都合格
驗完血話係唐B
MAMA 會仲大 WOK, 有2個 MAMA CHECK 完 NIFTY
一個 中 T18, 一個中 T21, 2個 BB 都要人工流產

看完後, 我真係嚇到唔知點形容
最大原因係我高齡, 很怕中呀
我常常想, 我自已真係接受唔到依D 打擊
比左我, 要攞番
我做唔出要我決定 BB 的去留
BB 已在我肚內 3個月, 血脈真係雙連
真係做唔出, 我同衰人講, 如果係我
我可能會 SHORT 左

跟著果個星期等REPORT 啦
食唔安, 睡不好
好不容易捱到 星期五, 點知
打去問, 要 DELAY 一星期
問原因就話人人基因唔同
心情真係 DOWN 到難以形容

果個星期, 仲更加咩心情都無
食唔到, 睡不好
日日想, 如果唐B 我點算呢
衰人一定話唔要
我都知唔可以要, 能力基本照顧唔到

最慘係我想, 係唔係我個 RESULT 很差
要 DOUBLE CHECK 先要 DELAY 一星期呢
真係很嚇破膽
仲有同一日, 同一星期 CHECK NIFTY 的 MAMA
星期一已有 RESULT
我要 DELAY 一星期

終於, 早了一日, 星期4的早上
接到姑娘電話
聽到唔係醫生打比我
都已鬆了, 因為如果中了, 係醫生打比佢的
聽到 姑娘話 LOW RISK
我已喊了出來
完全講唔到野
真係很開心
可能忍了一星期, 真係要爆下出來先可以放鬆

豆豆我同你一起又過了 一關

最後的 20週 結構 過埋關
就真係可以安安心心等你出來了

真係養兒100歲
長憂 101
仲要係由肚內開始








沒有留言:

張貼留言