Pages - Menu

2008年8月19日 星期二

thailand food


星期六, 到 kln city , 無意中經過城南道, 原來很多thailand shops, 有新鮮小瓜果賣, 泰國香草, 小青lemon, 小苦爪,  egg plant, 小青瓜. lemon leaves. 合共 $20.00


 



很喜歡食 粉絲煲, 見佢有此款香料賣, $5, 便買來嘗試煮.  我記得在泰國 big c 見過, 約 $2, 很多人買10包, 20包入貨.


 上圖的 泰國炒絲 $4. 我用了2包.


 



我的成品, 都ok 啦.


我用了 姜, 蔥, 蒜頭 起 wok, 爆香後, 加粉絲同蝦, 香料, 水 同煮, 其實很易的.


味道ok 的. 少少 spicy, 衰衰都接受到. 很似出面的味道. 很開心.


不過, 衰人話下些 black pepper 會香些, 應該都是, 今次忘記了, 下次加 blk pepper.海蝦要大隻些, 先生, 我只是放工後去 supermarket買,甘晚,  有蝦已很好了.  仲要大隻, 不如你去大街市買啦. 我不是專業的廚師, 只是可以食到已很開心啦, 次次都很多comments, 但自己連煎蛋都不識.  正衰人.


都要謝謝衰人幫我 download 些相, 如果不是, 就沒有相看了.


 



衰衰的意外收獲, 佢在 thailand 時鍾情此款 green tea, 有小麥的. 香港的沒有此款. 我們都已買了1箱回來(24枝), 1個月已飲完, 衰衰常常話想飲, 但香港就是沒有ma. 我叫佢自己去 thailand 買. 佢 就話常再去 thailand, 很好笑.


今次比佢在這 thailand shop 看到, $8 一枝, 記得 在 thailand 時只是 $5.


不過難得有, 買了 10 枝比佢啦, 我同衰人都喜歡飲的


飲green tea 都有益過果汁啦.


另外, 我們都喜歡 thailand 的 水仙忙(mango), 很清甜的. 不同呂宋忙的. $30/kg, 都要 $10 個. 不是常常有的.  但上次在 水果店要$20-25.個.


2 則留言:

  1. 走寶喇, 完全無諗過去BKK買香料包番來煮架~ 你個粉絲蝦煲超吸引, 好彩我食咗LUNCH番來, 如果吾係, 實口水流 D Vegetable 你諗住點煮呀?
    [版主回覆08/19/2008 13:22:00]謝謝. 下次再去, 幫你買包試吓. 有 curry tim. 上次我話做curry就是想用這 curry 香料.  d vegetable 我是想用來煮 curry 的.

    回覆刪除
  2. Wow! Did you cook that food by yourself?  That's great.  It's look good.

    回覆刪除