Pages - Menu

2008年8月27日 星期三

暑期最後1星期, 要返學了

今年暑假快完了.  下星期一要返學了. 衰衰話想暑假再長些, 不想甘快返學. 


我係上次 sogo sale 時買了 白色 運動鞋 (k-swiss), $299 有 10% OFF, 很輕, 衰衰很喜歡, 暑假間已用了, 我叫佢等返學先, 佢點都不肯, 我怕佢暑期去一些camp, 郊野會弄髒ma. 主色是白色. 今年運動鞋不買 DR. KONG. 我見佢小學都不是很嚴, 有些雜色都得. 甘就買運動牌, 不需要甘老土.


P.S.:  現在已弄髒, 不需等返學了. 衰衰叫我幫佢清潔, 我話叫你不要在暑期著, 不聽我講, 唉, 做善後的, 不是佢呀MA. AH 4 的我就煩啦.  大少!


竟然忘記了買黑鞋, 諗住還有時間, 上星期看到 clark"s kids 黑鞋有特價, 原價 $499, 特價 $299.  點知, 沒有衰衰的碼, 用鞋帶的就有, 但衰衰堅持不買, 我知佢怕煩要打鞋帶結.  我都不想, 費時佢在學校顧住玩, 不打鞋帶結, 上樓梯正傷就煩.


在jusco 有很多$150-$200 元的.  叫衰衰試, 佢竟然話要買返 dr.  kong, dr. kong 果然利害, 連小孩都指定要買, 不過, 衰衰上年果對都很輕身, 在 jusco 的就是太重, 所以佢不喜歡. 日日用的返學鞋, 都是不可以慳.


這星期日要買了, 書包就用 LEGO, 上次 特價買的. 本來叫佢留返 9 月新開學用, 佢有新要用新, 用了2個月便放暑假. 9 月再用.


那時 約 $119.9., 現在要 $299.9 真誇張.


C9 智慧, 有用的特價時買是底的.


但 C9 有時都買了諗住第時用, 但結果還是原裝沒開. HAHA!!!!!!!!!!


 

沒有留言:

張貼留言