Pages - Menu

2008年8月27日 星期三

媽媽都放完暑假了

暑假完了, 我要重返崗位, 什麼崗位, 咪係早上起床 7:00AM 煮早及午餐比衰衰啦. 都休息了2個月. 


因為衰衰不喜歡食小學飯堂的飯, 而我沒有工人帶飯給佢, 佢便要帶保溫飯盒做中午的午餐了.  不想佢每日都食隔晚的飯送, 所以每早我都煮新鮮的給佢. 每日問佢想食什麼, 起碼是佢喜歡的. 我已很滿意了.


不是慳錢, 而是衰衰大部份同學都是自己帶, 都好, 比飯盒有益, 但唯一擔心是不夠熱, 有些食物唔可以放甘耐...........


很趕的.  每早 1/2小時, 煮早及晚餐.  飯就較時間, 個飯煲會 6:00AM 幫我開始煮.  確保熱及新鮮MA. 還要催衰衰食早餐, 提佢有沒有要BRING 回學校的.  但當佢食完早餐, 要出門口了, 我一定會講但同時都知講了等如沒有講的是:


" 記得留心/專心上課, 不要顧住玩"


是不是很好笑.  嫦娥功, 但唔講怕佢不記得, 講了知佢認了你, 但都會DREAMING/玩.


只是望佢遊雲時, dream 到及記得媽媽叫佢專心上課, 遊回課室.


很矛盾............


其實上年還沒有搬時, 是我帶衰衰搭巴士轉小巴上學後我再搭小巴轉mtr先返工的. 雖然辛苦, 但看著佢入課室再講我每天一定要講那句.唔講我唔安心的. HAHA.   


途中可以幫佢溫吓 DICTATION, 傾吓學校, 同學的野,  同佢同學傾吓, 個FEELING很好的, 很安心的.  因為是親自見佢入課室. 看吓佢小學現在的小朋友興玩的玩意, update 吓自己, 方便同兒子communicate ma.


 其實親子關係就是這樣的了.  都是那句, 你點樣付出, 佢的小小心裹是記得的. 樣樣親自做我先放心的. 見佢開開心心上課入課室, 而這小學是佢喜歡的.  我就很滿足的看完佢放書包, 便放心走及趕返工了.


其實我唔想做嫦娥的. 唔做唔得. 唉...............


 


 


 


 


 


 

沒有留言:

張貼留言