Pages - Menu

2008年8月22日 星期五

芝麻COOKIES


今天有日假期, 可以做之前上堂學的COOKIES了. 今次我諗住嘗試增加芝麻醬, 不知會不會似 芝麻雪糕的味道呢.


材料:  FLOUR 150G, BUTTER 120 G, 糖: 30-60G, EGG - 1隻, 芝麻醬


 



用打蛋器打BUTTER 至軟及CREAMY


 



增加蛋



增加 麪粉



增加2-3 SPOONS 的芝麻醬



再打平均, 變成黑色



做成長條狀, 放入雪櫃冰箱雪15-30分鐘



雪成有硬度, 不軟身, 用刀分開一塊一塊. 焗 20-25 分鐘



我的成品, OK 啦, 因為不知芝麻醬會不會太SWEET, 所以沒有加太多.


衰人都食了很多, 我同兒子入房看完電影出來, 只余下2塊ONLY. 食了甘多, 仲要話太少芝麻味, 很鬆, 不夠硬BOR. 先生, 這款COOKIES 出面我都沒有見過. 你點知個標準要點呢?


我自己就覺得OK呀.  好食, 雖然個樣黑色, 唔太好看.老師話COOKIES 要鬆軟, 打BUTTER 要CREAMY, 衰人就話要硬, 比佢激C.


 


 


 


 


 

沒有留言:

張貼留言