Pages - Menu

2008年8月18日 星期一

衰衰的零用錢


之前在 jusco $10 店買了這個很耐的時間, 一直都沒有機會用, 買的時候是想衰衰學月份及星期的.


這個暑期, 衰衰常叫我比零用錢佢, 但因佢上學是不需用錢的.  佢學校沒有小食部.  所以我一直都沒有比零用錢佢.  但佢一直叫我, 加上佢都是時候要學用錢的概念. 上次看書, 專家說要每個硬幣比佢, 再與佢唱回 紙幣, 比較實在同比佢知道錢是一元一元的儲存的.


剛想到, 這個就很合用了.  決定每日比 $1 元, 衰衰立即話小, 那我就說, 星期六/日 比 $2 元. 每天放在這袋中,  月底再轉回 紙 幣.


關於用錢, 其實我是想考慮及定下一定條件先開始的. 因用錢習慣同概念是從小建立的. 有朋友說:  不要甘早比, 有朋友說: 遲早都要比, 沒有所謂.  但衰衰有時出外, 比錢就不等續錢, 有 $10 就用 $10 元. 我都不敢比佢, 我常說有錢不用立即用, 你可以等以後有需要時, 如有特價時, 你有錢可以買.  佢好像不明白, 仲話, 你每日有錢比我, 我用完, 如想買 $10的野, 等多 10 日都有錢啦.  比佢 激 c 我.


以後, 如佢叫我買玩具, 真要同佢計清楚先得.  令佢知道如不夠錢就真是買不到.  令佢知道儲錢的重要.


另外, 真是很難教佢 " 需要" 同 "想要" 的分別.  因自己都常買一些 " 想要" 但不是需要的野. 上次佢陪我買 銀包, 佢都問我, 你有啦, 點解買呢.  我都啞口無言, 只說我喜歡這款式.  特價的.


我這媽媽真是有口話人, 無口話自己.  但請原諒媽媽啦, 女人買野是不講理由的.  哈哈.


 

1 則留言:

  1. 你下次去買野時, 吾好帶佢去喇, 女人買野有時係無得解釋既!
    亞女都耐吾時問我可吾可以俾pocket money佢, 我話我地一定會俾, 但要遲d, 佢問幾時, 我話等你`識計discount時, 如果吾係買野味會(side)錢!.
    現凡開學,生日, 喜慶日子我都會俾$10佢慢慢洗.  佢會一蚊一蚊咁慢慢(滅), 就住用~
    [版主回覆08/19/2008 13:37:00]是啦, 佢在, 常常催我走, 看佢的野就叫我等.
     auntie, 識計discount, 咪要起碼5-6年級, 甘耐. 慢慢洗先識錢是珍貴野. 不會亂洗, 小柔很好.

    回覆刪除