Pages - Menu

2008年8月11日 星期一

再上二德惠

星期五放工後, 再下去買野. 因為無意中看到其他blog的食譜, 看到點做 "日本芝士蛋糕" 很想食, 同現在已很小有得賣了. 看了食譜, 我估我這個初哥應都可以瓜, 盼望不要矢敗啦.


買了 主要是 低根flour, cream cheese, 栗粉, 蛋, 嗒嗒粉, 奶, butter. 糖


約: hk$20.00


(quote 自其他blog, 不是我做的)


這個是我做的: (要遲些等衰人幫我upload, 正衰人呀, 話說我話想幫我個心血結晶影相啦, 甘衰衰問的點解要影, 衰人答:  佢要放在佢個blog, 以為自己很叻, 想教人呀,


正衰人, 我都沒講, 而且我是初哥, 點會教人呀, 只是留為紀念, 如下次再正, 都可以看有沒有改善jar, 先生. 有沒有人見過有衰人甘對老婆


 



 


 


都很緊張, 怕弄不到, 再浪費食材, 食譜話 焗 20 分鐘, 蛋糕面會轉色, 但我焗了 30 分鐘都不太轉色, 但都有脹起,  到焗了 45 分鐘, 都已熟了, 但都是不太轉色, 但我都滿意啦, 因為可以食到就得了. 哈哈.


唯一忘記是 用butter 放在 模底, 雖然已有錫紙, 但都有點黏. 敗筆


但都很好味, 晚上雪了再食都很好.  很開心,


 

沒有留言:

張貼留言