Pages - Menu

2008年8月28日 星期四

媽媽經理人

原來在衰衰心中, 每個媽媽就是支配小朋友的經理人.


話說衰衰同一個日本同學很好朋友, 已做了2年同學, 但佢這暑假已回日本了. 那日本媽媽識少少廣東話, 所以媽媽都可以同佢傾到計. 原來日本同學是住在兒媽那屋苑, 而我們每星期一都會到兒媽處食飯.  那日本媽媽話甘可以約一起到佢家玩. 衰衰同shui pei當然很高興, 在學校常講玩什麼. 甘到那一天, 我叫衰衰約定shui pei放學後的時間. 點知佢地2個不期然話這些要問媽媽.


衰衰是這樣講:


shui pei 話要媽媽先知bor, 你打電話比佢媽媽問啦.  佢媽媽先知佢的時間表的.


我話:


真的嗎, 佢自己不知嗎? 上次已約定了, 只是叫你約定時間


衰衰:


每個媽媽都控制小朋友的.  每個媽媽都安排小朋友的時間, 所以你直接問佢媽媽會好些.  你都控制我啦. 我想玩你就叫我做野. (讀書方面). 我們小朋友是按指示安排的. shui pei 自己話不可以決定的. 媽媽ok, 佢先可以玩的.


我話:


你知就ok 啦.  不是只有我控制你, 而是每個小朋友的媽媽都是會控制小朋友的. 因為小朋友現在還沒有學識安排時間.


次次都是要我幫你約/安排小朋友玩, 應該是你控制媽媽呀, 小朋友


常叫我幫你做這, 做那, 仲不是控制我.


你想我不控制你, ok, 甘我不幫你安排活動啦, 費時話我控制你.  我每次都有問你, 仲話我控制你.


衰衰:


no la, no la, 你控制我啦, 任你安排啦


 


超搞笑. 

沒有留言:

張貼留言