Pages - Menu

2008年8月13日 星期三

搖控玩具


星期五衰衰在ymca camp 自己砌成的車, 回來後很詳細的解釋, 本來是白色的,


佢用模型油 填上顏色. 看似很喜歡的.  還教我什麼 "漂移" 但這間車不可以的. 車內有ENGINES, 都是佢自己放入去. 佢可以做成這樣子, 我已很滿意的了.


 



超 "24" 孝的衰人就買了 此種車啦.  衰衰看見話這車可做到 "漂移",


在 HONBO HOBBY 都要 $180, 我話太貴不買.  後來比佢在 JUSCO 見到要 $230,


衰人就話深水涉底, 是佢買來 "自己" 玩 BOR.  比佢激 C.  衰衰當然support啦, 仲叫佢快些買.


 



星期六在深水涉見到有搖控飛機, $150, 衰衰話想要.  你估佢個24孝爸爸點講, 一定推個波比我啦.  都是個句, 超過 $100 要特別獎勵先會買, 跟隨衰人話會資助佢 $50,衰衰回家就數佢的COINS, 竟然有 $50, 跟隨常常問我要看書啦, 做 WORKSHEETS 啦, 因為這些會有 STAMPS的, 1 STAMPS = $1.  錢連STAMPS, 合共有 $200.  甘佢星期日買了. 2日有3件玩具, MY GOD.


衰衰都控制得幾ok, 仲表演比我看.  我怕這直昇機的聲, 更怕佢上面轉向的槳, 轉往我處, 我怕會毀容呀, 你知衰衰的操控時高, 時低.


佢仲解釋到比我知個槳點轉, 大概是因為有個輪在下面,所以在我的概念下,玩玩具都可以學野的.給些理由自己點解買甘多玩具啦.  自我安慰...


我都幾好奇佢點解明白其中的原理, 我一向覺得佢的觀察ok的, 我的寶貝兒子, 你點解唔觀察吓些功課, 課本呢?

1 則留言: