Pages - Menu

2008年8月26日 星期二

顧住玩的衰衰

今天衰衰叫了佢很好朋友的同學回家玩.  諗住只有2個小朋友, 公公看住.  我照返工都ok啦.


我都預了佢地會大戰,  但有1個條件是不好上我張床玩.  因為衰衰很喜歡上大床jump的.  2個jump就不好啦.  媽媽同個同學不是太熟ma.  佢都話不入我房的. 介意就不是太介意, 不過我不在, 就不好啦.平時, 我在, 可以control 佢地, 就沒所謂.


點知.......................................


2個接近全程都在我房看tv, 食野, 玩.  激c 我啦. 全房/床都是玩具..........., 衰衰一有朋友同佢玩, 就忘記了你叫佢做的野的了.


最, 最, 衰的是, 問佢有沒有入房玩, 一時話有, 一時話無.  問多2 句, 先話有.  最嬲是不守諾言, 答應了就不可以不守諾言.


 


所以我話以後我不在, 不可以再叫朋友回家玩.


激c我啦.

1 則留言: