Pages - Menu

2008年8月13日 星期三

紅豆雪糕


以前常常到 city super 買紅豆雪糕, 現在已經沒有得賣了.  原來可以自己做.  好像買甘好味呀.


whipping cream: $38


紅豆 can food $22 (jusco 出的,  ok bor, 平過出名的日本牌)


很易做的.  只要以上2種材料已ok. 不過我貪心, 買了 大的 cream, 因為細同大不是相差很多錢.  以防我失敗ma.  下次可以買小的. 甘就不需做甘多. 因為我怕不可以放太耐.


今次已是第2次做了.  我在最後1次 mixing 時, 放了一些原粒的紅豆.  沒有打爛.


甘就同出面有原粒紅豆了.


其實我盒紅豆 是 日本 red beans can food, 只是開了先記得影相.


貪得意再做, 我想下次要耐些再做了.洗野時發覺那些 whipping cream 很肥的.  再晚晚甘食, 想唔肥 ...............都唔得啦 ...........................


我 現在已經不太想影相同照鏡, 很慘呀, 但 卻忍不到不食野...... 減不到呀.........


真是 no pain, no gain.


 但是我 no pain 都 gain 到 不想要的 fat 呢!!!

1 則留言:

  1. 小肥mi與小肥亨®2012年6月29日 上午10:36

    請問你呢支cream喺邊買呀,我平時見唔到d咁抵買嘅

    回覆刪除