Pages - Menu

2008年8月14日 星期四

搖控直昇機 - 壞了


這件玩具星期日先買. 玩了2日 only.  就壞了啦. 衰衰就叫衰人修理. 我的寶貝兒子, 你以為你爸爸什麼都懂修理嗎?  哈哈, 今次佢話修理不到了.


甘衰衰竟然話:  拿回賣的檔口, 投訴佢, 點解甘快壞 bor 


我話:  吓, 你自己玩壞的.


衰衰:  甘叫佢修理啦, 佢會幫人修理的. 我見到的.


我話:  真的嗎. 你點知道呢?


**  小朋友有時看了, 記下了的野, 就真是很記得的.  佢想記的, 如佢不想記的.  你向佢講 100 次, 都話你沒有講過.............


哈哈, 這樣證明我由衰衰從細到大都信及實行的一個概念, 就是什麼都比佢嘗試, 因為自己嘗試過先會印象深刻的.


$150 浪費了.

沒有留言:

張貼留言