Pages - Menu

2008年12月3日 星期三

衰衰的 sushi 午餐盒

 



如果去jusco 買野, 就會買此種皇帝蟹柳比衰衰, 佢很喜歡食的.  比普通蟹柳好味, 衰衰野就會要求食 shu-si 啦.


我就會早上正 日本玉子 + 蟹柳 及 飯團 (今次是蛋形, 有時是方形, 佢就可以食到4塊, 但都是一碗飯的份量)  比佢做午餐. 再用冰凍的乾冰放在冰袋內, 衰衰野話到中午都還冰凍的.


衰衰野常說 日日都想食 這種 食品做午餐......., 我叫佢做 日本人啦. 甘喜歡 日本野.  衰野話: " i love japan"............


上次在$10店見到這個盒, 見幾好, 長形的可以放全部食物一起.  之前是要分開放飯團同 蛋/蟹柳的.  原意是放三文治, 不怕會變形, 但放 shu-si 都幾好.....


 

4 則留言:

  1. 個蛋煮得好有水準喎! 蟹柳白烚呀? 小柔日日都話想帶飯, 但俾daddy reject咗~
    [版主回覆12/03/2008 13:23:00]個蛋真是比衰野訓練到可能有專業水準ka, 講笑, 佢日日都叫我正. 功多藝熟ma. 個蟹柳是即食ka, 無再煮啦. 其實你可以叫aunite正比小柔. 始終沒有味精, 有益d bor. 

    回覆刪除
  2. 但係小柔ORDER飯呀, 睇完你呢日BLOG, 好想整佢食, 但如果吾ORDER飯, 日日晨早整既話, 我驚AUNTIE累C, 佢朝早仲要去買菜&煲湯料, 我就放工買肉和魚... 所以學你左諗右諗, 比我想到一星期一次帶零食 - SUSHI 小柔一定好SUPRISE & HAPPY (Secret! )
    [版主回覆12/04/2008 10:30:00]haha, 一星期一次都幾好呀.  ivor都是一星期一次shusi, 其他日子是飯為主.  你叫daddy 在jusco買啦.  在 魚生 櫃 先有皇帝蟹柳, $15, 無的話, 就買紀文的即食蟹柳, $13.9.  但我覺得皇帝蟹柳好味些.......小柔食時, 就會想起媽媽的心意啦........從心裹謝謝你, 知你有多鍚佢.........
    oh, 我隻衰野, 就不會啦.  我有時不舒服不想起身, 叫佢買bread, 仲要投訢我好要佢食bread呀.  你話我幾想生的是女呀............

    回覆刪除
  3. 好味道呀!仲係一個愛心飯盒,睇到都Warm。
    [版主回覆12/04/2008 13:33:00]謝謝你. 但是食的人(衰野) 不會 feel 到呢.  佢只會覺得是應份囉.

    回覆刪除
  4. 你為他做的每件事都深深地印在他的記憶裡的某一處, 他長大後會記得的 (可能有八成啦 ) 所以衣家為他做多D啦, 亞媽!
    [版主回覆12/04/2008 16:56:00]有5成, 我都偷笑啦. 上次講笑同佢講:比你激c就開心啦. 衰野竟然話: 有小小bor, 可以唔駛做野(worksheets)同唔駛比人責罵. 你話心唔心淡呀....很慘呀......唔責罵唔教的, 就很friend, 因為同佢玩, 仲要個樣似佢..........點解不是一份力, 收一分果, 算啦. 無其望, 就不會 disappoint.

    回覆刪除