Pages - Menu

2008年12月28日 星期日

鄉情體驗之旅 day 2 PART ONE, 山區村校嘉年華會

 


第2天, 由廣州起程到清遠山區, 都要3小時的車程.







 


下車時, 下了細雨, 在賓館食了午餐後, 就起程去山區小學了, 下雨令地下很難行似的. 一入去, 真是同廣州的小學有很大的分別. 地方是很大, 很明顯設備很簡陋....地下仲是不平衡的.





很明顯桌椅都很破舊



牆等都很破舊, 似已沒有用的地方甘.



很原始的自來水



之前我們已設計了數個攤位做嘉年華會比山區小朋友玩, 現在最後召集講解, 就各自做野. 本來安排一家一個攤位, 後來, 香港2個家庭主持一個攤位, 但去到先知會再安排廣州4個家庭幫手, 就真是太多人, 同小朋友太多, 人多就很亂了.  因為香港小朋友原先想做的. 廣州家庭/小朋友是唔知的.  但幫手就唔合原先的計劃. 那些小朋友就變成搶工作做........


這個安排就要改善了, 最好比時間與參與的廣州家庭分配工作, OR 其實每個家庭做一個攤位, 可以改善等候的時間........



這個是衰衰 (設計), 佢話 (參考) 佢小學聖誕嘉年華的攤位GAME, 參加者要行去拾了附近的紙波而不可以行有膠紙的線.............我個人覺得很好, 因為不需要太準備, 物資都很小甘.


衰衰很落力參與, 因為佢覺得是佢設計. 但當時就是人多手腳亂, 有人已做了佢想做的 OR 不合乎之前的設計, 衰衰野有些執著不開心甘.





我叫衰衰拾了一些不用, 不玩的小玩具(如 MCDONALD 的小玩具), 都有 40份,但很快已派完. 本來佢安排了什麼是大獎, 小獎甘, 但同行的香港小朋友搶了袋玩具, 很快幫佢每人都求其派, 衰衰野很唔開心甘.   最後, 我叫那小朋友說這些玩具是衰衰的, 由衰衰自己派, 先平息了. 只余下10份到.  衰衰都很公平, 專派比很細個的, 仲幫佢CHOP 了余下的印, 直接叫佢去換禮物. 很搞笑...................


今次見到山區的小朋友, D 衣服很不清潔甘, 有些爛了都照著.......同我留意唔知點解他們是目無表情的, 同佢笑, 佢不會同你笑, 同佢講野, 不知是唔明定什麼, 是唔會答你的. 唔知是不是陌生人的關係.........定生活唔開心呢????



衰人叫我唔好理, 小朋友自己會有解決方法, 但我起初都唔理, 都是送比人, 但我見衰衰講了很多次那小朋友都唔理, 照派, 是就是小朋友會自己解決, 但就是不能達到目的的話, 就要幫手, 特別是, 當衰衰野拾玩具時, 你看到佢分亨的心情, 但去到不能如期, 那些是佢自己捐出來的. 衰衰野當然想自己比同自己決定比誰啦.    衰人就是不會理會小朋友的心理........



這個肥的廣州小朋友每次都求其擺那些紙波, 每次衰衰都再擺過, 肥小朋友話什麼位都可以, 但衰衰就是說不可以.............很搞笑.............


細細粒可能人地唔服佢, 你看, 衰人坐在一旁都唔幫手 , 只是聽但唔會理的.






 


衰衰最鍾意幫人吸印......





最後, 全部小朋友都走了, 去玩取禮物......衰衰都沒有走開, 佢一向都不貪禮物的.  佢仲話其他小朋友唔幫手, 得佢一人做............, 我很欣賞佢盡忠工作, 負責任的行為........有時佢做這些就很認真的.



很多人排, 等候



今晚有覺好睡了, 是衰衰一入房講的.  佢話這兒沒有蚊啦掛, 但願如此. 這賓館比我想像中清潔.........每晚應該 RMB$120 (雙人房)


 




 


 

1 則留言:

  1. 好有「天與地」的感覺,可見大陸貧富懸殊的問題 ;這賓館幾清潔幾舒服。
    [版主回覆12/31/2008 10:21:00]真係呀, 太大分別........, 就是城市同鄉村的問題了.
    間賓館真是比想像中清潔

    回覆刪除