Pages - Menu

2008年12月3日 星期三

M叔叔的蝦堡


上次去日本嘗試了本來日本先有的蝦堡,  真是幾好味, 今日lunch, 就買了香港m 叔叔 的 限定版嘗試, 我叫佢 (走汁).  所以比較 乾,  香港的個蝦柳內有全隻蝦, 都ok的. 


冬天, m 叔叔 會出湯, 今年的是 磨茹湯,  就...................


我同衰衰都很懷念上年的 " 龍蝦湯"  , 真是很正................, 價錢平.........,


我在超市見到買過 "lobster can soup" 都沒有 m 叔叔 的甘好味.........


m 叔叔 的食物, 我就不太喜歡, 只是那個已沒有出的 " 龍蝦湯"


幾時再有呀.........

1 則留言:

  1. 有無發覺個蝦堡同廣告個賣相差好遠~~~
    [版主回覆12/04/2008 10:11:00]係呀, 我一見想點解無全隻蝦, 原來在內部.

    回覆刪除