Pages - Menu

2008年12月9日 星期二

滋潤的雪梨湯

 


冬天很乾燥, 煲些滋潤湯最合, 衰衰同衰人, 同我都很愛飲湯.  我都會常常煲湯的.


書虫的我, 係這本書學了很多正野.   衰人都估不到我識買以下的野煲湯.  飲佢就識......, 我都想唔駛諗, 放工回家有住家飯同湯, 食完玩電腦, 做佢真好........


 


沙參, 玉竹, 維山, 連子 各一兩 , 共 $18


這些比較正氣, 不會太重味, 同不會令煲湯變黑色..



主甬---雪梨, 仲有 煲湯骨.........



超甜的.  很滋潤, 全煲的料共 $50. 


衰衰鍾意飲甜的湯, 南瓜湯, 木瓜湯, corn/carrot湯都是佢的至愛.


所以我常常不捨得買出邊流行的即食湯包, 是方便,但一包很少(一碗)都要 $30+,  很不抵甘.  一大煲都是數拾元, 起碼都有5碗啦. 是洗下, 預備要點時間



 

2 則留言:

  1. 而家好適合飲 雪梨湯 架。 好啱喎! Toby都好鍾意飲甜味湯~南瓜湯、 木瓜湯 、 雪梨加蘋果 湯 、 corn/carrot等同樣鍾意。即食湯包好唔抵,自己買材料又平又靚,湯包就啱啲初入廚的小"C Nine"多啲……
    [版主回覆12/09/2008 12:58:00]是呀, 真是很合天氣.  小朋友都鍾意甜味.......自己正真是比較經濟. 少數怕長計........不見你講煮野, 你鍾不鍾意煮野?

    回覆刪除
  2. 煮野 .....! ! ! 我的 弱項 !!所以只好向你學習, 學習 呀
    [版主回覆12/09/2008 14:31:00]YI KA, 不好向我學呀, 我都是水兵.  食到入口ONLY.......BLOG內有其他高人呀.........

    回覆刪除