Pages - Menu

2008年12月31日 星期三

鄉情體驗之旅 後記篇






今次平安回來了, 點解呢............因為起初都有各種擔心, 始終都是去中國偏遠的山區.  怕山路不平,  衛生比較差, 危險性高, 仲要下雨.........

所以出發時都沒有太興奮的心情, 但回來後, 反而覺得很好玩.........值得去體會一下.

1.  中國的教學制度原來同香港不相百仲...........

2.  中國人都真是有熱情的一面, 招待我們的家庭真是很客氣, 沒有以前我心中的大陸人般貪心/計較.........., 而且與他們傾談中, 文化水平都很高, 國際大新聞都可以傾同有自己的見解.........絕對不似香港拿綜援的大陸人........

3.  他們孟讚香港人, 文化水平高, 質素好, 品德好, 英文高, 但反而香港人都有很多問題.........土生土長的香港人就還可以................., 但現在有些就真是.........很自私.......

4. 中國的小朋友其實反而真是多材多藝...........真是要由細訓練的.

5. 反而香港的, 就只是英文高些, 普通話, 中文, 數學的程度都應該不及中國小朋友.  所以通識真是應該推廣....................此為大陸小朋友缺乏的. 

6. 山區呢, 起初聽就真是很慘甘, 但去到, 就真是不是bor.   ......... 環境, 舒適可能差些, 但都不至於用慘形容...............亦不似電視台叫人捐錢的甘慘, 都很開心同很好招待.

7. 反而, 我 2次 都要 廣州 同 山區 家庭招待, 2個同樣都是比當地最好的.  雖然有些我唔慣, 但已深深 體驗到中國人的熱情..........

8.  出奇的, 我們真是什麼都沒有買............haha

9.  最難忘的是山區婆婆送比我的禮物.............除了雞外,,,,,,(我一定唔要外), 其他都唔知要唔要好, 唔要推極都比你, 要,  你看似不值錢/不重要的, 可能, 他們一家已可以食數餐了.........唔好意思再唔要, 亦唔好意思要.............兩難甘..........

10.  衛生程度都比我想像中好, 山區都很清潔.............

11.  敗筆的是.................衰衰比蚊咬了太多..........害的怕了數天, 一記得就是摸佢有沒有發熱...........

12.  下次如再有, 都會再参加.......

13. 問了衰衰, 雖然佢沒有講什麼.........但比佢體會了已很足夠了...............因為我知道, 如人身處富足的環境, 是不會覺得自己是富足的. 何況, 我自己都知, 我們比佢的, 是多過佢所需的......衰衰野知道自己是幸福的小朋友, 已很足夠了........

見佢看見細的小朋友都幫, 佢都有同情心, 只要佢長大, 覺得自己是富足的人, 用自己的能力/專長/金錢 幫助有需要的人, 已足夠了.............

14. 見衰衰做攤位時很認真, 相比, 有些要負責的小朋友就唔理, 我已很安慰了.

15.  衰衰很懂禮讓, 記得同桌食飯, 有2個小朋友都想食最後的一件送, 2個都大叫, 衰衰聽了, 本來衰衰都想食的,佢聽到後,  佢話唔要了, 反而, 其實大人要學下, 有一個家長快快的比了全部自己的兒子,  其實應該是大家分就最好............

可能, 我們大人平時就是唔會甘做, 衰衰看慣了, 先立即話唔要.........佢都是永唔會同人搶的. 身教真是很重要.........

16.  我們平時很小跟團.........就是怕衰衰食唔慣沒有得選的食物.........今次煩煩的衰衰就什麼都食bor.  可能有其他小朋友的關係...........

17.   山區小朋友, 6, 7 歲已自己上學, 通山走, 有馬路都唔怕............可能香港小朋友就是太京貴了............(講就是甘講), 但我都是很唔放心放手的..........haha...........

18.  從山區婆婆都學到 (心中富有), 開心 已很足夠

2 則留言:

  1. 是小童群益会安排的吗?我觉得好有意思,希望你仔仔也有体会、博益良多
    [版主回覆01/05/2009 11:45:00]去完都覺很有意思.  我估佢都有體會的. 但因我們常話佢幸福, 佢總說山區都很好bor.

    回覆刪除