Pages - Menu

2008年12月23日 星期二

雪花秀的引誘

 


兒媽下星期去韓國, 聽講 雪花秀在韓國很平, 加上現在 won 下跌, 所以都比香港價有 50% off.  甘 我呢2日search 下 d 資料, 看有沒有皇牌產品. 唔看還可, 一看........


d 用家comment 講到很好, 原來這牌子走高檔路線, 個價錢仲幾貴tim. 本來只打算買1-2種產品嘗試下.  但用家讚到此牌子很勁甘.  終於忍不住, 去 TST shop嘗試下佢的產品.  諗住買 很多人 都讚的 (宮中蜜皂), 問佢取些 samples, 如ok, 就叫兒媽大量入貨了.


 


傳說中的 (宮中蜜皂) HK$330, 韓國價 US$21 = HK$170.00, 真是足足有 50%.  貴些都買來嘗試下.  取了些SAMPLES, 嘗試下個質地.  唔駛買了唔合用.....


去SHOP 都大致介紹了全部產品..唔算太多.....


個皂有很重的人參味, 用了唔覺乾.... 真係幾好.....我點解貴些都買呢, 就是因為話此皂有人參, 對暗倉有幫助...所以心急想嘗試下..........


後記: 用完皂後, 每次洗完臉, 塊臉都很令(是沒有搽CREAM 前, 有光(釋) 同真係唔乾.  真係唔錯......, 可能有OLIVE OIL 同 HONEY 的開係


 



問 BA 取了的 SAMPLES, 我只買了一種產品, 都送了數包SAMPLES, 都OK了.  大致已是全條LINE的產品......


值得一提的是, 如佢沒有 SAMPLE, 都用 TESTER 倒些到小樽比你嘗試.....


那晚上, 我就跟了佢的 STEP 用了:


順行清潔泡沫


宫中蜜皂


潤燥精華
滋陰水 
滋陰乳液 


與潤面膜 


真是要搽很多CREAM 甘, 冬天用就OK, 夏天可能太 LUP 了.



 


韓國機埸的價, 有 8 折, 有 白金咭再有 9折


與潤面膜 us31
> 玉容面膜 US25
> 滋陰水 US31
> 滋陰乳液 US34
> 燥潤精華 US50
> 淡然cream US43
> 宮中皂 US25


本來只打算買3種產品, 但計落個價唔貴, 所以就買全套一次用數月, 看個 RESULT如何!!


現在我打算應該買:


與潤面膜 us31  = HK$180@ (折實價) X 2








順行清潔泡沫 US18  = HK$150@ X2







滋陰水 US31 = HK$180@




滋陰乳液 US34 = HK$200@








燥潤精華 US50 = HK$288@ X 2







宮中皂 US25 = HK$150@  









不過, 兒媽很少買護膚品, 望佢可以幫我買到啦..........專登連韓文比佢比sales看照拾...


如果甘的價錢, 真是值得買, 個價同 我用開的 ANNA SUI, SOFINA 差不多

2 則留言:

  1. 唔好意思, 我想問"白金咭"係乜嘢意思?!  係咪任何一張visa 白金咭呢?!
    其實我未用過雪花秀, 但見到有好多人讚, 所以想問有乜嘢產品係好用呢?!
    唔該晒
     
     
     
     
    [版主回覆12/29/2008 15:48:00]應該是任何一張白金咭, 我都是SEARCH資料時見過........
    我見最多人讚是 與潤MASK, 潤燥精華同個 皂啦.........

    回覆刪除
  2. 個皂洗面同沖涼都得,如果身有D粒粒,用佢後D粒粒冇晒.
    與潤mask係冬天佳品.可以去水貨店買mini set試下先.
     
    [版主回覆12/31/2008 15:01:00]個皂很香tim.  唔乾真係ok的.

    回覆刪除