Pages - Menu

2008年12月24日 星期三

鄉情體驗之旅 預備篇

 


2008年12月26 日出發, 點知 12月24日我喉嚨發炎, 快快去看醫生, 個醫生話我輕微, 沒有比特效抗生素, 但我食了消炎的 一天都仲庝, 所以為免去山區講不到野, 12月25 日再叫醫生比抗生素, 食了2次已不庝了. 但一食就要食 5天...............  順便同衰衰取了保平安medicine, 大人都取了, 因為今次山區怕有不舒服, 有錢都買不到, 買到都不敢食. haha.



這2款是送比廣州家庭小朋友的玩具



這款是送比廣州家庭的.  是玻璃瓶, 幾怕中途爛了. 心想應該家庭用品會合用些....是日本超輕玻璃(made in japan), 我專登選不是中國做的.



買比山區的乾糧, 買了些 罐頭食品同餅乾, 去到, 其實佢地食品都很足夠, 反而肉類, 魚類就很少, 所以我買的 can fish 很合, 但怕佢地不懂點開, 那個婆婆話沒有見過........, 我都已經選不用 罐頭刀, 即拉即食的.  是外國製造, 不是中國的罐頭食品. 這些都不是太受小朋友歡迎, 反而是我比小朋友的文具, 玩具就超喜歡, 那些忘記了影相, 都是衰衰平時學校/課外活動收到的小玩具, 文具甘........



衰衰同我的舊衣服, 我已盡量減小了. 因為要自己放在行理內, 怕太多不方便. 如果不是怕重, 衰衰仲有外套等, 但衰人話太多, 所以選了一些比較輕便的. 我沒有比大會, 因為諗住自己直接比山區的家庭啦.  衰衰的衣服果然很受歡迎, 有個家姐全部罷了比自己細佬, 另一個遲了的家姐, 想搶些比細佬甘, 我都唔好意思, 2個家姐就搶我的衣服, 我諗會唔會大件左呢, 佢地只得10歲.  下次應該拾多些物資比食物有用......



全部禮物大合照...........


1 則留言:

  1. 原來衣服重要d!
    [版主回覆01/06/2009 11:05:00]是呀, 因為食物佢會自己種, 但衣服, 文具同玩具要錢買同要出市中心買.........很遠的.........

    回覆刪除