Pages - Menu

2008年12月9日 星期二

古惑衰衰野......

 


 


1.  現在流行玩數碼恐龍咭, 上次去 toyrus 買滿了 $600, (lego  同 christmas gift) 送了 $100 coupon, 我見有 coupon, 便買了 10包  咭比衰衰 $10@, 但當然不可以一次過比哂佢, 要做好野同worksheets 先有的.  要比現金就不會買啦.  已經買了3包比佢了.


2.  衰衰就當然想立即開哂全部........, 那晚, 衰衰竟然在我洗澡時, 不問自取開了2包....., 我都唔知的.  今次超 (笨)的衰人竟然發覺衰衰有異樣........叫佢 sleep, 佢就用隻手放在庫裹, 古古怪怪, 衰人問佢, 隻手有什麼呀. 就發現佢將d 咭放在庫裹........超搞笑..........我們都忍不到笑. 


點解話衰人超笨呢, 就是樣樣野都不識轉彎囉?


你估下, 衰衰是幾甘 (做了衰野的表現), 先會比超笨的衰人發覺..........佢的古惑野......


2個都以為自己很醒.  2個都 (超笨)........絕對是 聰明笨伯父子


(1個以為自己想出天衣無逢的方法, 但笨拙的表現,


1個呢, 以為自己很醒發現衰衰的古惑野)


你話   (衰人) 同 (衰衰) 的名.......是絕對沒有叫錯的. HAHA. 絕佩.........


買了不比開是不是引有呢?  小朋友對延遲慾望是不是甘難呢?


我嚇佢, 偷野要叫 police 拉佢去 jail.  不問人取一些不是你自己的野是偷.  順便教佢不可以在 商店不比錢取貨, 都是偷野......衰衰野都是一時心急, 佢平時食野, 做什麼都問我們的....我們只責罵了數句.....衰衰野都很怕了.......


3.  小學生開始講大話就真是難免了.....真係要小心教了.  唉. 我見佢甘想開, 就將d 要求 set 低些.......幫手做野, 可以開一包, 看書留心,開一包, 快快比哂佢, 費時佢常常想住......., 不過, 今次都知男孩大了真是會開始不聽話了.............., 就令我想起, 表哥細個都有此類前科...............


4.  懶就真是天性, 當我想叫衰衰做 worksheets 可以有一包啦.  佢就話不做, 佢選一些不需要用腦的.  上次我讚佢讀書讀得很好, 突然比佢一包, 令佢有surprise 啦,


佢話等有好野自然不需要做野都有......你話是不是比佢激 c.  守株待兔呢........


 


-------------------------------------------------------------------------------------------


古惑野 第2則:


最近要訓練衰衰的文字題 (PROBLEM SOLVING SKILLS), 衰衰野是沒有列式的. 只有個答案............你估有什麼古惑呢???????????


聰明的媽媽一看就知........................, 聰明亞(笨)伯呢? (衰人) 話識做就得, 不理是如何得知個答案BOR...........


結果:      衰衰 野是用 計數機呀.............


比佢激 C.........上次衰人話有一部計數機不要, 比了衰衰, 沒有教佢點用的.  我發現個答案甘古怪, 另一早, 比了 WORKSHEET 衰衰後, 收了個計數機去另一個位, 那晚, 衰衰就有列式了.   我CONFIRM後, 就問衰衰點解上次的沒有列式, 佢正想點講的時候, 我已說, 你不需想原因啦, 因為你是用了計數機, 衰衰野立即笑...............


我都沒有責罵佢, 只是叫佢不要用, 小朋友不可以用的.  因為佢不知小朋友不可以用, 但比佢想到計數偷用計數機都很搞笑.


 


寶貝兒子呀, 如果你的聰明用在功課, 學習上............媽媽就安慰啦.............


常常要見招, 拆招..........


 

2 則留言:

  1. 乜嘢叫數碼恐龍咭?同我哋果時D Yes Card、龍珠咭係咪一樣?
    讀書果陣有時"暴"到就有閃就去扭,跟住就攞去商場放俾人 ~~~
    [版主回覆12/10/2008 17:17:00]都是一些小朋友 CARD GAMES, 但如抽到閃咭, 可以賣到很高價, 以前(家姐個兒)時代, 但衰衰時代就是玩多, 珍貴咭, 就高能量甘......

    回覆刪除
  2. 好攪笑呀, 忍吾住卡卡聲笑咗出黎呀!
    [版主回覆12/11/2008 10:44:00]我起初都忍, 後來都忍不到.  但對住佢都唔知(怒)定笑..........

    回覆刪除