Pages - Menu

2008年12月16日 星期二

顧住玩的衰衰--點用錢 $$$$$$

 


聖誕節, 衰衰小學會有一個由p.5/6 同中學搞的 fair, 全部捐款是捐比 scmp 的 OPERATION SANTA CLAUSE 的.


大哥哥/姐姐 負責 設計攤位, 捐出禮物, P. 1- P. 4 就負責玩...........


我諗衰衰野玩多一年, 都要負責主持攤位了. 我提醒佢, 衰衰野很唔想甘, 但都話OK


年年衰衰都很興奮的, 因為有得玩..........今年就問我, 比幾多錢佢玩, 我話 $20 玩攤位, $20 買下二手書甘啦.........點知衰衰野另外打電話問衰人, 要衰人捐款/贊助佢這個 FAIR.  傻的衰人(不知內容) 話捐 $50.........講完不可以改, 可能衰衰野問完我覺得小, 就問衰人, .............甘衰衰就拿了 $90 回校....., 我預算衰衰野應該不會用哂掛..........比多些總比不夠,令 佢沒有得玩. 但估不到佢識分別問我同衰人, 仲要是打電話.................


點知........................衰衰野回家後都是很興奮的講這個 FAIR /GAMES的.


佢用哂 $80 玩 GAMES. $2 /@ GAMES, 佢竟然玩了 40次.............


只買了一本 $2 的書回來, 應該是衰衰野話如慢慢選書, 就沒有時間玩BOR.


你話是不是比佢激 C..............


我話你用了買野的錢啦.........真要教佢點樣分配金錢......我話..如果 $20 是叫佢留下食飯....甘你用了全部錢玩, 就沒錢買飯食, 甘就會肚餓BOR.


衰衰野話不食都得BOR.  我怕佢將來有錢就用哂.........不理其他............


.唉, 男子, 大同小都是一樣. 衰衰野竟然話, 是呀, 因為佢自己有衰人的 DNA BOR. 沒有辨法喎.......


**********************************************************************


另一樣我要用我的嫦娥工的, 就是上年比了衰衰 $20, 佢竟然話 THOMAS 同學沒有錢玩, 忘記了問佢媽媽,甘衰衰 比了 $10請 佢玩........, 後來自己想玩都沒錢玩了.......


 


我話:  錢是不可以比人的.  錢是自己的. 衰衰野話那同學問佢.........叫衰衰請佢玩.......了數次........


我問: 點解是數次, 不是一次呀.


衰衰話:  那同學話要平等......衰衰玩一次, 佢都要玩一次......


我話:  D 錢是你定同學, 點解不是你決定而是那同學決定呢?


 


這個都很矛盾, 我想教的是錢是不可以 ---  比其他人的............, 因為怕佢比慣人以為有錢就同人SHARE.........等如零食甘............


但另一方面, 我不想教佢自私, 弧寒甘.........都不知點講, 衰衰話與同學 SHARE錢 就等如零食, 用品甘.  沒有特別 BOR.


最後, 我再三提醒佢, 錢是佢自己的.  不可以比人/同人SHARE........因為各人都會有各人自己的錢. 你比了人, 自己想玩就會沒有錢........沒有錢就什麼在那一刻都做不到.  暫時甘教--要顧住自己先........, 將來等衰衰自己開腦了.............


小朋友, 錢不是在銀行想要就不停的出來


  錢是不可以與同學 SHARE的. 可能衰衰見我們(父母)都是甘比佢, 同佢SHARE 我們的錢, 佢甘比同學都是一樣.........


最後我話: 你是我的兒子, 我先會比錢你.......THOMAS 不是我兒子, 我是不會比錢佢的. 你都不可以用我比你的錢, 比佢. 衰衰野似明同不明白之間..........


現在的小朋友太幸福了, 所以唔知錢其實不是想要就有的.........老豆 揾錢, 兒亨福. 就是甘啦...


 

2 則留言:

  1. 小朋友係咁~~~我細個都試過唔食Lunch掛住儲$買Gameboy
    [版主回覆12/16/2008 15:36:00]是不是男同女的分別呢? 女的不會顧住玩的.

    回覆刪除
  2. 佢個同學好犀利,咁識揾人著數~~~
    我覺得依家有D小朋友好幸福,要乜有乜,又唔洗做家務,又有得成日去旅行,所以呢個時代要教好一個小朋友真係難過以前好多~~~
    [版主回覆12/17/2008 11:55:00]是啦, 有些小朋友真是很醒, 識搵人著數, 大人心知, 但就不可以話比自己個兒子知你比同學搵笨, 在小朋友的字典內沒有ma......, 有些有機心, 但我兒是沒有機心算人那種, 傻傻的顧住玩那種. 大人眼中, 佢常比人搵著數, 但小朋友有小朋友的相處, 所以我沒有理.....但用錢這問題就要教law...........

    回覆刪除