Pages - Menu

2008年12月8日 星期一

億細通開倉

近來, 很多開倉/sales, 我都要立場堅定, 有時去到都控制不到自己 (haha), 仲要在公司附近, 不去就總是.....................個心已去了.....................


億細通開倉, 有我想買了很耐的一公升迷你炸鍋 $99. 這個就是我的target了. 應該方便些同不需要彈到周圍都是.....油.........



 


之前看有些很貴, $399-699, 我都沒有買了. 衰人話無用, 等d card送bor, 等極都沒有.....  今次這個價都ok.  在官塘, 所以我都打算去看一看.  望去到可以只買此物品就算啦. 


有時買了這些, 只玩1-2次就會放在櫃底, 所以都要立場堅定不買無用的野.(講就是甘講, 去到就不是甘想)

7 則留言:

  1. 哈哈,哀哀弟弟又有食神囉……E個炸鍋可唔炸天婦羅呢!?
    [版主回覆12/09/2008 10:17:00]我諗細蝦就可以, 大蝦可能唔得.

    回覆刪除
  2. E炸鍋好抵呀,咁哀哀弟弟又有食神囉

    回覆刪除
  3. 個炸鍋好抵喎,咁哀哀弟弟又有食神囉

    回覆刪除
  4. 個炸鍋好抵喎,咁哀哀弟弟又有食神囉
    [版主回覆12/08/2008 13:47:00]係呀, 就是見佢抵先考慮.

    回覆刪除
  5. 開倉wor,通常都好诱人,煮食用具我都好,但好在家里没有位子放,所以什么也要考虑得清清楚楚
    [版主回覆12/08/2008 13:49:00]係呀, 煮食用具我都鍾意KA.  但我就有時不理無位都照買. 所以有時都唔知放在那裹好. 如果廚房可以大D 就好啦.

    回覆刪除
  6. 終於有無買到呀! 你個Kitchen已經可大喇~ 老友!
    [版主回覆12/09/2008 10:18:00]有呀, 有貨.......
    你個都不相百仲啦. 彼此彼此..............

    回覆刪除
  7. 請問開倉開到幾多號?同埋地址係邊?? thanks
    [版主回覆12/10/2008 13:48:00]http://www.ectone.com.hk/contact.php , 應該今日, 但有人話 13 dec, 你打去問下.

    回覆刪除