Pages - Menu

2010年9月10日 星期五

奧地利@手信篇

係奧地利買的手信...沒有去行公司, 名店街..只係為買手信而買..


係鹽礦的礦物鹽啦, 奧地利特有的朱古力同SOFT DRINK, 其實仲有種朱古力想買, 不過怕佢溶, 都係在機場先買..


 




愛上這種果茶...




3 則留言:

  1. 妳真係買佐好多野, 有無OVERLOAD? Can you add me so that we need not to type passward.
    [版主回覆09/11/2010 12:49:00]ADD 左啦....我鍾意買野MA, 這些大多要送比人既...HAHA..有啦..歐洲人很古板, 沒有得傾, 係日本我都OVERLOAD, 只是取回少少都OK, 歐洲果度一定要再磅, ..比佢激C...

    回覆刪除
  2. 原來 add 咗就唔洗打 password 呀, 咁請你 add 埋我啦!!
    [版主回覆09/12/2010 10:09:00]ADD 左啦..

    回覆刪除
  3. 謝謝你訂閱我的blog. 德國比較少人在blog 分享, 看你的blog 令我想起學生時代到德國旅行的事呢!
    你好像買了很多戰利品! 我在網上看到有人說德國的le creuset 很平, 你有沒有買?
    [版主回覆09/12/2010 22:39:00]不要客氣, 係大家有相同興趣...係呀,我search資料時都很少德國油雞...我買左staub, 反而沒有買lc, 因為係百貨公司唔見很平, 我估法國會平些..因為lc係法國做ma..

    回覆刪除