Pages - Menu

2010年9月27日 星期一

衰衰 lunch box --27/9/2010

芝士洋蔥肉碎釀貝殼粉


芝士燕麥肉碎飯釀貝殼粉


椒鹽蝦仁串小番茄


生果:  西瓜


*************************


星期日, 同衰衰行超市, 見到大貝殼粉, 衰衰很喜歡, 但係佢唔食這類粉的, 我就說可以放些肉碎在內, 很好食的,


衰衰都肯嘗試下, 就買了


晚上食了, 很喜歡


就叫我再煮做餐盒的食物


唔知得4個, 佢夠唔夠飽呢



釀了肉碎, 我都很喜歡食呀,


唔覺, 唔覺, 食到唔停



蝦仁都係衰衰encore 的


個個同學都 (請求) 食佢的蝦仁


叫我煮10隻比佢喎


我都唔明白普通蝦仁


都咁受歡迎




 


 


 

沒有留言:

張貼留言