Pages - Menu

2010年9月10日 星期五

奧地利 hallstatt @ 向德國MUNICH進發

要告別留了3日2晚的 hallstatt, 向德國進發了.


我們的計劃係 由hallstatt 揸車 3小時去 salzburg 機場還車, 之後轉  的士 去 火車站, 搭 1.5小時車程的火車去德國MUNICH.


沿途都很順利, 還車後, 就去對面搭的士...嘩, 很貴啦..歐洲的士, 5-10分鐘的車程, 收 E$20 = HK$200


去到的士站, 第一部是大的士, 我以為大的士貴些..想搭另一部細的士, 但係可能佢係排第一部, 個細的士孟指我們搭大的士..問佢話要收 E$20...我同衰人講應該係看 METER, 那時我都有些覺得會唔會騙我們


那老伯見我們相量緊, 很大聲話你們以為我騙你嗎..我立即不好意思問佢: 大的與細的同價嗎, 我無理由坐部貴的士姐...


佢話同價, 起表就 E$3, 我記得書都係話 E$3起, 所以信佢, 到目的地就 E$18, 佢都係收我 E$20..算啦..



去火車站取車票, 衰衰負責看BAGGAGE..




由 SALZBURG 去 MUNICH , 車費 約 E$35@



上月台就知道搬 BAGGAGE 的辛苦




 



衰衰一上車就打機



衰人一上車就打電腦



我就看下旅遊書




一去到MUNICH站, 很大呀..



 






 

沒有留言:

張貼留言