Pages - Menu

2010年9月6日 星期一

奧地利維也納@DINNER 牛肉鍋

係奧地利最喜歡的一餐, 與歐洲同事一起食.., 很特別, 很得意...佢講時我以為似我們的火鍋, 這一間餐廳係VIENNA 的 COUNTRY SIDE


可惜, 因為係轉機時, 係機上食了個超大MUFFIN, 跟隨我果日就胃痛, 不可以好好品嘗...


在餐牌上可以選牛的那部位...同事叫我選最貴果種, 最正, 我當然跟啦...HAHA, 衰人就話要選類似豬頸肉果部份喎, 結果, 真係唔夠我果D正..




 



 


 





這是奧地利特有的 SOFT DRINK


似有氣的蘋果汁



用這個保溫的.



上菜時, 有些似什菜煲..




有些配菜/DUMPING, 再加煲內的湯一起




飲完湯, 原來仲有上配菜, 如薯條



仲有一些配料, 如波菜汁料, 醬料等..



每煲都有牛骨, 係用內部的骨幹搽包食...


我唔敢食, 因為胃痛, 不過, 甘食會很肥播..



正宗的食法...就係食煲內的牛肉, 因為已煲得很林, 但因為煲湯都出了味, 要與有味的醬料同食...



PANCAKE 甜品




 

沒有留言:

張貼留言