Pages - Menu

2010年9月2日 星期四

BACK TO HK FROM GERMANY

終於回香港啦...今次都真係我們一家三口去旅行最耐的一次, 去了17天, 因為無啖好食, 貴同不美味, 很掛念香港簡單的湯粉麵, 掛念屋企張床...掛念公公婆婆...


今次去的係奧地利 和德國, 有發生意想不到的 故事, 不愉快的經驗, 開心的都有, 仲有衰人影左很多美麗景色的相.., 看了很美的building, 皇宮, 故堡, 上了很珍貴的history lesson..歐洲人真係很下心機保護民物, 香港真係比不上..


不過, 歐洲人對亞洲人的態度, 真係有些(其)視...


但相反的, 歐洲的同事對我們上賓的對待, 照顧周到..食, 住, 行都幫我們安排, 真係很感動


今次係 LH, 晚機




聽講沒有個人TV, 但這部機都有


係 2-3-2座位, 我們3人只可坐中間



但係衰衰一上機已睡了



連兒童餐都沒有食.



這是我在綱上ORDER 的 SEAFOOD 餐, HAHA.., 特叮餐係派先的, 甘我唔駛等空姐慢慢派, 可以食先...


衰人怪我唔幫佢ORDER 埋...我食完, 佢都仲沒有得食..仲沒有派到佢果行..



衰人的雞肉麵



第2餐係早餐


衰衰的兒童早餐



我的SEAFOOD 早餐



衰人的早餐



 


 

1 則留言:

  1. Welcome back!! 真係要慢慢睇落去, 好似好緊張呀! 你個SEAFOOD餐好正, 正過你老公個D, 佢梗怪你啦~
    [版主回覆09/05/2010 19:30:00]謝謝...回來了...2個星期真係掛住香港...., 以前去1星期果D係唔想回來MA..HAHA...我都係ORDER KIDS MENU 時見到有不同選擇, 當嘗試下先, 都唔敢幫佢ORDER 埋, 唔 OK 要捱2個MA...

    回覆刪除