Pages - Menu

2010年9月15日 星期三

南瓜雞湯/似kfc版磨菇肉碎@staub

最近很懶, 很小煮飯, 衰衰唔想出去食, 唔想食外賣...常常叫我煮.


但係我一煮野, 全個晚上都會很忙.., 我想看電視呀..大少..


想一想, 不如煮一些簡簡單單的, 快的,


就用雞湯加南瓜, 煮了南瓜肉碎湯


用之前sunnyma介紹的磨菇汁加肉碎, 磨菇,


煮了kfc 磨菇飯..


果然很快就有得食了..


衰衰話唔似kfc磨菇飯, 但係不停食喎,


因為我加左少少黑椒, 佢話kfc 無喎...


仲話, 唔係彈喎, 係比意見叫我改善, 先有進步喎..


現在真係牙尖嘴利




用了 staub 的沙拉碗... 就覺得18cm 細了些


應該20cm 會fit d..



 

1 則留言:

  1. 簡簡單單自己煮係最好, 妳家人一定好HAPPY
    [版主回覆09/16/2010 09:54:00]係呀, 最緊要快..

    回覆刪除