Pages - Menu

2010年9月7日 星期二

奧地利 hallstatt @ Maria's 民宿

經過4-5小時的車程, 終於到了有人間仙景的 hallstatt...係一個有湖景, 山景的旅遊小鎮...已列入文化遺產的地方.


吸引我們的是佢有個鹽礦可以參觀..


可惜, 7-8月係旺季, 訂唔到在湖邊有湖景的民宿...訂了 maria 這間...行去湖都很近, 就係唔係湖邊, 不過, 我們的3人房對住馬路, 晚上有些嘈..


EUR25/@ AUDLT, EUR13/@ KID, 我們3人一晚係 EUR63.00


 


 



這間房有室內SHOWER, 不過全透明..


但TOILET 就在走廊共用..



衰衰的床在另一邊




走廊位有個露台



房望出的景色



小屋後的花園



早餐係花園食, 很正呀


那時真想自己屋子都有個這樣的花園



歐式的餐具, 全套用真係很GRAND..




民宿的早餐就簡單些..


都係幾片腸, 芝士 和大量的麵包..





係歐洲日日都係食這種麵包, 外層少少脆, 沒有法包咁硬..內部就軟..


4 則留言:

  1. 環境很優美,很舒服。

    回覆刪除
  2. 我3月去既時候都係住係Maria度呀, 佢幾好嗎??
    [版主回覆11/18/2010 08:16:00]我就係看了你的BLOG後訂 MARIA度, 佢很NICE, 很繁忙...不過我間房近馬路, 晚上都很噪下.

    回覆刪除
  3. haha, 原來大家都有睇大家個blog, 我住係對湖果邊都ok, 不過早餐係房, 冇你地咁嘆有得係花園食.....
    [版主回覆11/19/2010 08:12:00]係唔係冬天有雪所以唔可以呀, 係花園食真係很正, 唔捨得走..

    回覆刪除
  4. 你好呀, 我六月都會到HALLSTATT一趟呀
    想問問你呢間民宿全名係叫咩??
    係點BOOK架?? THROUGH EMAIL???
    係咪叫HAUS MARIA? 因為我上網搵唔到呀
    THANKS A LOT

    回覆刪除