Pages - Menu

2010年9月10日 星期五

奧地利 hallstatt @ 辛苦到嘔看冰洞

原先去hallstatt 係想 優閒些, 因為這個係歐洲人的渡假小鎮..衰人話這兒有個冰洞..想去看...咁都看下啦..


我同衰衰的興趣少於50%


因為唔係我做資料搜集, 比我知道要勞動3小時,我真係要認真考慮


原以為坐吊車上山就可以, 原來上到去係要行上山上的洞..15分鐘..入去參觀都係一直行 60分鐘..(全部都係向上的, 即係唔係行樓梯, 就係上斜路..出左個洞, 要行番 15分鐘下山, 全個過程係不停行 1.5小時


無啦啦, 衰人買票時話看一個洞和看二個洞係相同價喎, eur70 (2大1小), 唔知是不是, 可能係佢想看2個洞..


下一團係只得20分鐘就開始, 行完一個洞辛苦到腳軟, 沒有休息, 水都沒時間買, 就要趕去下一洞, 重覆以上的, 15分鐘行上另一邊山, 行入去1小時, 再15分鐘下山


無啦啦行足 3小時有多.......真係貼錢買難受..


個衰人仲話都唔知要行咁耐喎 (搵人信就難啦)......我同衰衰最憎就係要行路, 比我預先知道, 肯去就奇啦...佢梗係唔話過我知啦.


少少都唔緊要, 係不停行 3小時...仲要沒有心理同生理預備 ( 水呀, 防太陽用品呀), 想起都勁嬲........


看完所謂的冰洞, 真係腳都軟........





就係這2個冰洞



冰洞入口



這些冰係天然的, 因為水由山川流入冰洞,


而冰洞係很冷的, 立即似冰箱般急凍


形成不同形狀




 








 

沒有留言:

張貼留言