Pages - Menu

2009年6月30日 星期二

POLO BAG

很耐沒有買牌子袋了, 夏天想買個 COLOURFUL 的 SHOPPING BAG....剛巧 SOGO 的 POLO SHOP 有 7 折, 一見鍾情....就買了, 當係送比自己最近勤奮做 股票功課而有些少利潤的獎勵吧. HAHA....


上次係MTR 見到有美少女用已經覺的很鍾意, 但唔知價錢....見唔太貴, 算啦....買下....


次次有利潤都有送野比衰衰, 因為見佢開心, 我就開心了...有時衰衰會問我什麼是股票, 但講極佢都唔係太明....反而我上次用佢的利是錢買了外幣, 外幣的上升下跌, 佢就明BOR, 可能去旅行佢知要對換外幣...有實際體驗...不過, 都唔想衰衰有不勞而穫的心態, 現階段都唔介紹股票比佢知, 中學先啦.


今次送下比自己先...


$970, 折後: $679.00


4 則留言:

  1. 我都係Sincere睇到,仲有幾隻色添,但太貴無錢買!
    [版主回覆07/03/2009 13:25:00]唔好甘講啦...各人有錢買D野唔同...我有錢買袋, 無錢買鑽石MA...

    回覆刪除
  2. 折咗又好第呀! 我既Target係足夠auntie份糧架炸!(都無買野獎自己tim!)
    [版主回覆07/04/2009 12:12:00]嘻嘻, 甘你要對自己好D啦....

    回覆刪除
  3. 個袋好靚喎
    [版主回覆07/04/2009 12:12:00]謝謝

    回覆刪除
  4. 你li個袋色好靚。我之前都買過一個用,不過覺得好重。仲要因麻布+米色,好容是起晒粒粒黑色,吾知點解?可能你個個有色會好好多。
    [版主回覆07/16/2009 12:10:00]謝謝, 我都係鍾意依個色,  yi, 會起粒粒ka... 我用了2星期暫時沒有. 

    回覆刪除