Pages - Menu

2009年6月26日 星期五

無事唔去JUSCO , 少破財.

 


公司搬了, 去 JUSCO 很近, 頭一星期都很開心的想真好, 以後買野會方便些, 可以買到想買既野....起碼好過百佳....


唉, 過了數星期, 隔一日到去買野, 總有貴野想買, 次次數百, 以前去百佳買野, D 野唔太新鮮掛, 總提唔起興趣, 只是買當天要買的.  數拾攪掂..


如是者, 對我這些買野唔經大腦的人 (我家姐甘話我, 我都知既, 有新野我就想買,  HAHA),


係一個很大的考驗, 


係忍耐力的考驗,


係 EQ 的考驗,


係腦筋的考驗,


係決定買定唔買的考驗,


可能最重要的係銀包的考驗...HAHA


今天的考驗 - 日本節.........


唔係玻璃樽的青森蘋果汁 $29.9



蜜瓜汁 $9.9, 買比衰衰試下



日本雪糕, 其實都幾貴, 但見有我最鍾意的紅豆同芝麻味, 有衰人鍾意的 雪糕puff, 本來只買2個, 佢話 $50 送1 條 strawberry 粒, $100 送2條同個手提冰袋, 就買夠 $100了...個冰袋幾好, 預備 我依 d C9,  7月7 日開始無膠袋買送時用, 因為唔怕濕 ma...用環保袋我估袋d 濕野會唔方便...



芝麻味雪糕



紅豆同綠茶味雪糕 puff



贈品:  strawberry 雪糕, 係真 strawberry 的, 不過衰衰話有小小酸喎....原價 $8.9-- 3粒...




就係這個冰袋, 似 $10店的貨甘啦...



 


 

2 則留言:

  1. 就算 EQ 幾高的女人, 一去行街就乜 Q 都無哂
    [版主回覆06/28/2009 11:04:00]係呀, 我樣樣都係買了先算KA...HAHA

    回覆刪除
  2. 真係一入shop,就真係乜腦都無晒

    回覆刪除