Pages - Menu

2009年6月2日 星期二

THURSDAY PLANTATION - 澳洲茶樹精華

謝謝 JUNMA 通知及幫我買....佢公司有特價約7折....今天有貨了...., 每枝都是$40-50, 這兒全部都是 $312...


之前在雜誌見過這牌子, 見有特價便買來試下....真合時, 我枝白兔牌ANCE CREAM 用完了....可以有新的....D茶樹味都很香, 唔太濃烈


始終香薰比較天然


 



我覺得最有趣係這枝棉花捧, 拆開有茶樹油流下D 棉花處, 很衛生, 方便出街用, 有傷, 有蚊都可以....暑假衰衰比較常去郊野, 教佢用了, 有傷可以即時消毒....., 唔駛用手搽, 我最怕佢自己去旅行搽防晒, 防蚊呀, 用手搽完, 唔洗手, 轉頭就食野.....我就暈啦.....折後 $35


沒有留言:

張貼留言