Pages - Menu

2009年6月12日 星期五

衰衰 lunch box -- 11/6/2009

2009年6月11日


南瓜 飯


黑椒 甘旬/細薯/牛柳絲飯


水果:  西瓜藍苺串



 


甘旬同 細薯, 南瓜都預先煮熟, 炒熟牛柳絲 加 黑椒汁同水 就搞掂.....


第一次用南瓜撈飯....應該都唔錯.......


今天衰人唔知醒, 因為佢醒了就叫我同衰衰, 遲了15 分鐘起床, 所以只有15分鐘煮野, 幸好都可以, 但個南瓜飯就唔夠時間撈得平均些....HAHA........



今次同上次牛肉圈都係用這種汁, 衰衰話好味, 之前我打隻蛋同D汁撈埋仲好味,



 


晚上再留了些西瓜比衰衰, 衰衰話ok 喎, d 水果到中午都仲很冰凍, 但只得4粒食完仲想食, 所以今天比6粒佢.....西瓜唔係次次都買到甜KA...因為我唔識選....HAHA........., 仲有, 依D 係西瓜正中間, 當然甜上甜啦.......


男孩就係唔鍾意改變, 呢數天食開藍苺, 就叫我日日都比藍苺佢食喎..........所以日日都有藍苺



可能大家見到衰衰的飯盒係很少菜類, 因為衰衰野唔肯食, 我都很煩, 為有在其他蔬果方面比多些佢, 今天有南瓜, 甘旬, 細薯, 仲有西瓜都 足夠 掛..........


沒有留言:

張貼留言