Pages - Menu

2009年6月16日 星期二

自制雞蛋仔

上次去 深水涉, 見這個 模很得意, $160, 都很貴, 但衰衰話叫我買喎, 佢想食朱古力味, 唔係間間有的....好啦...就買來玩下...., 原來上海街仲平, 買貴了.


間鋪個伯伯話叫我頭1-2底唔要, 用油洗下個模, 我見很煩甘, 就沒有太快的意慾去玩個模, 我唔知個醬點溝KA....一直心想用 PAN CAKE 粉, 快同好味.......但個亞伯叫我頭1-2底唔要, 一盒PAN CAKE 粉 米 報銷, SIDE 哂, 一直心想用什麼粉唔會 SIDE 野同時可以做到 成形呢........


見到JUNMA做到, 衰衰都一直摧我, 就開封玩下啦....真係如JUNMA所講, 唔易做....


 




結果比我想起用 麵粉溝水, 什麼都唔加, 唔會 SIDE 野, 仲可以當練習甘, 預下個時間同份量...



依果係用 PAN CAKE 粉做出來的....都OK...但唔知點解唔係太脆..



沒有朱古力粉, 加了芝麻醬...



都OK KA.......



 


結論係, $10 一底, 都係出邊買啦.....都唔會常做, 有時都黏底, 幾煩下......., 前後用了1小時, 下次唔駛開封可能快些, HAHA


下次用 JUNMA 的食譜再玩過先:


食譜1

材料及份量:
麵粉 5安士
發粉 1 1/4茶匙
吉士粉 1湯匙
生粉 1安士
雞蛋 2隻
糖 5安士
淡奶 2湯匙
清水 5安士
生油 2湯匙

食譜2


材料:
麵粉 - 100克
生粉 - 25克
發粉 - 1茶匙
雞蛋 - 2隻
砂糖 - 100克
淡奶 - 60毫升
水 - 125毫升


食譜3


材料:
1. 麵粉130g Plain Flour
2. 發粉 1 茶匙 Baking Powder
3. 雞蛋2隻 Eggs
4. 砂糖100g Sugar
5. 淡奶60ml Evaporated Milk
6. 清水130ml Water

6 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月16日 晚上11:12

    e個模都好貴下咖~~~~
    [版主回覆06/17/2009 08:56:00]係呀, 係STAINLESS STEEL 可能貴D.

    回覆刪除
  2. 我本來唸住買,上海街平d,但好似好煩咁,買現成仲方便。但又想買o黎玩o下!
    [版主回覆06/17/2009 08:58:00]係呀, 聽講 $139, 平D..., 買就方便些, 但自制就可以有唔同味..當玩下囉..HAHA..

    回覆刪除
  3. 要有雞蛋先會脆架。
    [版主回覆06/18/2009 09:08:00]是嗎? 那我下之用雞蛋先.

    回覆刪除
  4. 哈哈!$10 一底, 都係出邊買啦...但呢啦係你嘅情趣嘛!!

    回覆刪除
  5. 我今日都買咗個呀, $100咋..
    [版主回覆06/29/2009 19:53:00]$100, 很抵呀,

    回覆刪除