Pages - Menu

2009年6月27日 星期六

星期六, 激氣, 要白行一次TIM...

因為學校停課, 所以放學後的足球班要在星期六去三軍會上, 衰人要上班沒有車我們去, 甘早本我都想唔去啦...同怕下雨, 個衰人話叫我同衰衰去, 衰衰都很想去, 出門我都打去問有沒有 CLASS, 因為在室外的....教練話唔取消,...就出門了....那時沒有下雨的.


點知, 出到MTR, 超大雨, 三軍會離MTR 仲要行的....都知無可能上課, 衰衰都要去到問一問, 如我所料, 真的要取消, 因為有 行雷 WARNING...


激 C 我......我同衰衰都有些濕.....同要再行番出去MTR那邊先有野食, 跟著同衰衰行書店, 等到衰人車我們同衰衰去上 TWD...


真係 運吉的早上.........

1 則留言:

  1. 當運動囉! 涼涼地行吓都無所謂啦!

    回覆刪除