Pages - Menu

2009年6月9日 星期二

衰衰 lego 作品 - racer

 


看番上次的blog, 上次玩 lego 已是 1個月前....決定 每月同衰衰一起玩 lego, 可以幫佢向大盒的出發.....


衰衰見到大盒就怕, 話自己唔識喎.....



今次依盒 係上次永安 sales 時買的...折後$95.00, 中 size 啦...都用了 1小時.....



個  motor 係回力車



有個發射台




間車很快下, 撞到物件怕佢散哂, 不過, lego 都很實正...


2 則留言:

  1. 折後就第玩喇! 你知lego幾貴架啦! 吾錯吾錯~ 你有無幫(i)先!
    [版主回覆06/10/2009 08:44:00]無幫佢KA....陪佢ONLY, 你都親和和細, 訓練佢玩LEGO, 有很多益處, 仲可以訓練佢小 肌肉, 寫字都會好D,,仲訓練腦呢, 所以貴些都捨得買囉, 真係有很多好處

    回覆刪除
  2. 甜心仔仔好少玩lego。佢要我幫手,我見到都煩,叫佢自己砌,順便可以訓練o下個腦。佢上次同甜心爸爸一人砌o左一架Batman車,用o左幾個鍾頭。
    [版主回覆06/14/2009 15:27:00]以前我兒都要幫KA....玩得多了, 就上手會快些的.

    回覆刪除