Pages - Menu

2009年3月26日 星期四

tokyo 箱根之行程 (2)--- 專為大少而設的日本game ctr 之旅

經過多番修改, search 資料, 計時間, 計車程/ check 時間表, plan 路線......訂酒店, 訂車位, 現在終於 出 final 了.....衰人都沒有異議...........confirm..........


1.  因為我是 唔認路的, 常常都分唔到方向, 今次去搭 JR, 轉站, 都要跟衰人.....望佢識路....... 唔同去 THAILAND, 可以搭的士....就方便些......有朋友剛話 CX 去 THAILAND 只 $1120, 問我6月去唔去...


我都想, 我唔怕倦, .但我估我個 銀包 還沒有復原, 要休息下.......


2.  衰衰由常話要去日本 TOKYO, 到決定去, 到 PLAN 行程.........全程都常問我......我就當然話佢知, 當中其實要做很多功課KA.....唔係甘簡單, 唔係去到就樣樣都知KA.......


3.  留在城市實際只有2天, 我很段估的看了 NAMCO GAME CTR 的 WEBSITE, 選了有 CARD GAME 的分店, 要留意佢的關門時間, 要 SEARCH 點去, 車程時間.......我同衰衰講, 下次你要自己做啦..........難得去了日本, 所以決定去2間分店......因為有些是比較遲關門, 所以可以晚餐完了去玩一玩........所以3晚在城市都去不同的game ctr 玩, 因為香港唔比入ma.


不過, 都唔係咁易 ka.....佢每日要自己 earn 去 玩 game 的 yen 100....表現好可以有, 看書可以有.......可以玩幾多次, 就要看佢自己啦.......任何野都不是不勞而得的.


4.  貴就貴啦, 都要嘗試下日本出名的 BEEF 同 蟹


5.  今次的行程為佢2父子而設啦.......去鐵路博物館, TOYOTA SHOWROOM, 秋葉原, GAME CTR,,,,,


6.  不過, 我都加入了 -- 動物園同防災館, 比衰衰有個特別的體驗


7. 而我呢, 都是去食下野, 買下野.......見到有衰衰鍾意的野, 可能我仲開心過佢KA 啦......


 


   

3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆03/30/2009 12:30:00]謝謝

    回覆刪除
  2. 日本東京行是我們計畫的另一個目標 去箱根有搭鐵道嗎?
    住在河口湖的附近聽說可以看到富士山喔
    HAVE A NICE DAY
    [版主回覆03/30/2009 12:39:00]謝謝, 已訂了 浪漫烈車, 不停站快些

    回覆刪除
  3. 果然係24孝媽咪Bor~~~

    回覆刪除