Pages - Menu

2009年3月3日 星期二

串燒帶子


再是 $10 店的產品...........綱燒同 stainless steel 的簽簽



在 jusco 買的小 帶子 $38 1包, 應有 20粒.......只用了 salt 同 pepper 調味



放在爐上慢火燒.......



最後再灑blk pepper.......正.bor.............衰衰很快已食了2串........留了2串給我和衰人, 但很唔想似的....叫我再煮之時, 衰人話叫我不要再用那綱, 因為有些水滴了在個爐, 佢話再咁煮, 個爐會壞bor.


仲踗住好食再煮..........



原來, 我買了2款, 一款是有底, 另一種是沒有底的. 第一次用沒有底的.......跟住問了衰人另一個有底的可唔可以用, 佢話ok, 便再嘗試



因為之前學出面的, 燒燒下就放些 salt, 放些 pepper......., 有些便下跌去個爐中, 這個有底的. 就可以接住d 水同調味料........不過, 就慢些, 但很香


第2次, 我就用滾水過下先, 咁不用燒咁耐..........d stainless steel 簽雖然燒時就熱些, 但環保同health /衛生些.......



衰衰話比之前煎的好味100倍喎........我都覺得很好.......下次再嘗試 茹類同肉類


1 則留言:

  1. 我都有興趣wor,好正呀
    [版主回覆03/03/2009 13:09:00]很易 KA...........

    回覆刪除