Pages - Menu

2009年3月6日 星期五

衰衰至愛

這星期, 公公同婆婆去桂林旅行, 佢地真黑, 竟然困在桂林機場3粒鐘, 因為電腦壞了不能入境, 真係甘都得......打電話比我時話6:00PM 已到機場.......9:30 PM 先出境.........望佢地玩得開心些啦.........桂林5天跟團連稅 $2300/位, 我同兒媽 SHARE 團費.......HAHA......我很衰的話唔需要買手信比我啦.............因為大陸野現在都可免則免.......上次婆婆跟雙魚星去了 海南島, 買了 D 肉乾..........我都比番佢.........話我們唔要.............真搞笑......


因為公公去旅行, 本來我想請假接衰衰放學及同佢去玩下, 行下, 點知, 2個同(C) 出差, 得我一個唔可以請假, 仲要夠鐘去接了衰衰, 同佢回公司先, 再做下野, 夠鐘先一同回家.......回家前就同衰衰去JUSCO 買野食先..........隻衰衰野什麼都話買.............結果一餐連佢的 LUNCH 買了 $300.........比佢激C..........


點解甘貴, 隻衰衰野要食日本 STRAWBERRY 囉, 已經2 日一包韓國的.........食慣了, 見到就話日本的很大粒, 之前都買過1-2次, 佢就話唔記得了, 要再食喎........先生, 很貴呀, 媽媽都真係唔係很捨得呀, 算啦, 衰衰孟話想食, 唔買比佢都唔得, 但講明唔係常買的. 下次唔該食番韓國........佢都肯.........


$75@


$139.9 / 2包



真係很美, 大大粒, 很清甜同很林, 真係有些入口即溶.........我只是食了一千零一粒.......其他的衰衰一入門口就話食啦.........食食下, 15分鐘食哂啦..........


$6/粒, 一個包都買到啦..............不過, 真係一分錢一分貨的...........



見到 Sushi, 再話想食, 叫佢買數粒, 佢唔肯, 話要買材料自己包, 就甘, 買了佢的至愛, 黃金 (柔) 魚 同 蟹 柳............




見到有個 新出品, oats for rice, 買埋嘗試下.............加埋白米一起煮........$10



 

2 則留言:

  1. 上次我味見到街市有呢個老番囉! (離哂譜!)
    citys都有賣呀, 但$100, 次一日的都$95 太貴了, 吾捨得, 都係有咩有慶祝先買喇~ 都話(i)幸福架啦~
    [版主回覆03/09/2009 13:39:00]唔係, 無幾何, 一年一次囉.........常買就唔會啦.

    回覆刪除
  2. Happy Women's Day

    回覆刪除