Pages - Menu

2009年3月23日 星期一

香草焗薯


在uny買了日本 onion



同日本男爵 薯, 這種薯真是很香...個薯味唔同本地的, 見佢都唔係太貴, $14 都已有 5個了. 用了 煮薯條同煮 curry 比衰衰食



上次看肥媽節目, 同有線個西人節目, 教煮西餐的.....煮薯條都有很大學問,  先 焗下佢...



焗脆後, 加香草, salt / pepper/olive oil, 真係超香同正........我只煮了一個先, 怕唔成功......唔好食, 點知衰衰很喜歡個味, 應該就係香草味啦.......仲專登食d 香草料........


教是教用新鮮香草的. 應該更香.......我就懶, 衰人都常話我跟d 唔跟d, 會唔同味喎......所以我新野係只會煮少少, ok 先煮多些..........haha..........



見d 即磨香料做 promote, 有人介紹, 買下買下, 買了數樽



這星期六同日, 衰人都很繁忙, 竟然要返工, 仲要係 12:00am 後先返, 以為衰人會早返, 突然想食上次在 jusco 買的新鮮 元貝, 解凍了 6粒, 同衰人一人3粒啦.....跟著佢話唔回來食飯, oh, 要一人食哂佢, 很 (滯) 呀, 但很正呀, 很甜..........


衰人回來後, 竟然仲沒有食晚飯, 本來我是唔會甘好人煮野比佢食ka 啦.......見佢甘慘, 甘晚都沒有食野.......算啦, 煮了 onion pork 同 米線比佢.....搞到我無得看怪談.......


最 最搞笑係, 衰衰都沒有睡, 話等衰人喎, (excuse 啦), 我煮野時, 衰衰入來廚房話我點解甘辛苦煮野比衰人食喎.......等佢沒有野食, 自己煮喎, 佢唔係小朋友, 識自己煮喎...., 下, 你見過衰人煮野 呀??


因為之前我同衰人有些吵鬧, 衰衰都幫我...叫我唔好幫佢做野喎, 我唔係工人喎, 笑c我.........., 我知衰衰野有時係想 (正) 古衰人的.....2父子都古古怪怪的, 一時就很friend, 一時就吵鬧


我都沒有話比佢知, 明天的lunch, 留比佢的 onion pork, 會煮比衰人食先......., 如果話比衰衰知, 激c 佢.......幸好, 買了些在冰箱, 立即放了在 stainless steel 的 wok 中解凍, 15 分鐘溶哂, 真係很快.......


我話算啦, 衰人辛苦做野養你, 幫下佢啦..........


haha, 衰衰有時都對我幾好喎..........


沒有留言:

張貼留言