Pages - Menu

2009年3月26日 星期四

這樣就是小朋友

衰衰笑話:


話說 同學 o 生日, 佢就每位小朋友都送了一枝筆做小禮物.  衰衰同 o 都很 friend 的..  話想送個 現在 興的 yoyo 給 同學 o. 做生日禮物.


只是一個 $5 的 小 yoyo.....


數日後, 另一同學 (w) 都送了一枝筆給衰衰............點解呢?


笑c我:


原因:  因為 同學 (w) 都很想要那種唔知是不是只有我們樓下先有的蛋蛋機出的yoyo, 佢就想了一個辦法. 以為因為 衰衰收了 同學 (o) 的 筆, 所以衰衰就送了個yoyo回給同學(o)...所以佢照板煮碗..........


送枝筆給衰衰, 叫衰衰都回個 yoyo 給佢喎........


衰衰傻傻的收了, 話要回個yoyo 給同學 (w), 因為上次都是咁樣回給同學 (O) 喎....


我聽了, 笑到 O 嘴. 咁都得.........我同衰衰講, 上次你話是給同學 (O) 的生日禮物....同學 (W) 不是生日播........衰衰話算啦, 送給同學 (W) 啦.......


如是者, 衰衰就送了YOYO給同學 (W)


數日後, 衰衰話另一個同學 (T) 都想要 YOYO, 問我可唔可以再送YOYO給同學(T), 但衰衰真你傻KA.  佢叫同學 (T) 送枝筆比佢先喎......


我問衰衰, 你很喜歡筆呀, 你要咁多筆做什麼呀........


衰衰話係 (老條件)  喎..........


你話係唔係笑到O嘴, 衰人話唔好理小朋友的野, 佢地自然有佢的相處方式.....


我們都慶幸佢有很要好的同學, 衰人話唔通把衰衰放在  什麼 名校有咁的相處方式......從小就學 表面 就 FRIEND  暗內就要 跟跟計較, 比較成績, 比賽.....太精叻的 AUDLT- STYLE - KID..


小朋友要咁先似小朋友 喎........就係夠天真


我心想: 定還是 衰衰 傻 傻的 ONLY..........你個兒子就是太似小朋友的小朋友, 都唔太長大播.......


 


  

2 則留言:

  1. (i) 和他的同學仔都好天真可愛呀! 我都好興幸小柔讀她的學校, 一條龍, 吾會話有比較, 掙名次...
    你都揀到一間適合你們的學校給(i)呢~
    [版主回覆03/26/2009 16:44:00]係呀, 小柔間學校都好好, 幫學生安排很多......你就好啦, 小柔可以一條龍上大學.......唔駛擔心....... 係呀, 這校暫時真係很合 (I), 之後的路就唔知順唔順利啦.......

    回覆刪除
  2. 弟弟校園活咁開心咪好囉,證明大家都係好朋友!!
    [版主回覆03/27/2009 11:52:00]係呀, 我都放心

    回覆刪除