Pages - Menu

2009年3月4日 星期三

得意包包餐

 


受柔和媽同衰衰影響, 我都叫自己比心機做d 美觀 d / 得意 d 的 午餐便當先.......靈機一觸. ...d 印模可以用在 方包上 bor.........便 印了 花花同樹樹 jam 包包, 怕衰衰唔飽同單調....比了 燒買/腸腸./小胡蘿蔔......輕便的小食餐..........之前沒有同衰衰講食得意包包的. 因為佢是飯桶, 無飯不歡的.....所以等佢自己下午先看..........


回來的 comment 竟然..............話..............明天 order 包包..........我專登話..........ok........普通三文治............衰衰野話.........唔係呀...........今天特別型的............個個都話.很得意呀...想試食......, 上次我比過d 模衰衰看/玩, 佢仲話: 我知唔係新野, 你用了d 模做出來(芝麻).......很易的, 唔好話難做呀.......你話呀........生兒子..............


食物的藝術真係奇妙............普通的jam bread..........改下頭轉面, 個個都話沒有嘗試過, 想食......真係會提起食慾的..........haha..............估唔到的是, 照計3年級的小朋友都已經不會太童真, 唔再喜歡得意野.原來唔係的.........haha


煮野食的成功feel, 就是食的人覺得好食, 讚下已很開心了...........衰衰就比到很正面的意見, 唔好食佢就會話下次唔好比佢.........而佢爸爸, 衰人呢, 就應該改姓 "溤" , 因為次次都老溤咁, 食就照食, 問佢就多多意見.........沒有一次話好食的, 仲要常常同出面比, ........所以都是以我一直的宗旨, 佢講的意見, 當佢唱歌........


 


2 則留言:

  1. citys (可能十蚊店-吾知?)都有一個三文治模, 好好架, 可以充分利用塊正方型的bread, cut 出四隻小動物, 完全吾(哂)野架, 我考慮緊, (考慮咗好耐好耐架喇)都吾知買吾買! 小柔係包痴, 日日都想要包~ 但她lunch要吃三塊白麵包加送既份量架!
    [版主回覆03/05/2009 16:57:00]甘 q , 我知你講邊個, 因為我都是考慮緊, 不是 $10店呀, 如 $10 就買了, 應該要 $40 呀...........我在 sogo 見到

    回覆刪除
  2. 今日在千色店見到, 平d, $34定$38呢 (係無用心記住) 應該都吾買架喇~ 其實小柔好隨便架炸, 佢話你俾咩(我)就食咩架喇! 小柔好易養架炸!
    [版主回覆03/09/2009 13:43:00]係呀, 所以我都沒有買........心思思 ING 姐............HAHA

    回覆刪除