Pages - Menu

2009年3月10日 星期二

跌了午餐盒

接近1:00PM, 衰衰突然哭泣著打電話給我, 個心立即很怕, 因為只聽到跌了........以為 佢跌親要立即去接佢....., 後來, 再聽清楚 是有 個同學 跌了 佢今天個飯盒.......有些在桌上, 孟問我.....佢要食桌上果 D 喎.............可能以前一跌了的食物, 我是千講萬講比佢知, 不要食.....佢就打來問我........"HOW SHOULD I DO?"


第一:  佢可唔可以食桌上那些, 因為乾淨喎:


第二: 因為沒有野食了, 只余下2粒 STRAWBERRY....今天仲要是佢喜歡的明太子RICE BURGER + 蛋蛋玉子.......


我當然話算喇, 不要啦, 千奇唔好食呀........衰衰比較煩, 佢有很多野是唔食的.......所以ORDER 的飯佢唔想食..........我就話不如食蛋蛋三文治啦.........佢先肯........但OFFICE 的 老師打比我, 話 LUNCH HOUR 不做三文治, 但有 X 燒飯, 衰衰都OK的話要X燒飯....但相信都要很遲先有得食.........


我再問衰衰, 那同學有講 對唔住就OK啦.......唔緊要啦...........意外/唔小心, 不是故意就OK 啦. 老師都有責罵佢..........


都好, 有個教訓, 我估衰衰野自己都 論盡, 放得唔好.......


****************************


立即心情 DOWN 到食唔到 LUNCH..................


因為那種愛莫難助的心情......衰衰, 媽媽真係唔係樣樣都幫到你的..........只要唔係你身邊.....真係幫唔到你..............


再令我想起..........數年後, 你可能要去外國讀書............唔係我身邊............媽媽照顧唔到你...........


真係很唔想你去外國讀書呀........但你現在行的路, 可能很難適應香港的教育.......唉.........



後記:


再詳細問了衰衰, 原來佢出了去幫老師開電視 (lunch 可以看 vcd 的), 同學撞倒了佢放在桌上的飯盒, 佢哭是因為怕沒有野食, 自己沒錢買 bor..........同學都肯同佢 share, 但衰衰話唔想食同學的飯盒.....

1 則留言:

  1. lum住幾時過外國呀?我前兩日第一次教Jun煮pasta,lum住如果一路甘train, 可能中一到已經可以自己煮食,就算第時去外國讀書都可起碼可以自己搞掂食。
    [版主回覆03/11/2009 16:56:00]當然愈遲愈好, 最好大學先, 但要到佢中學時點情形.....我之前都有甘打算, 開始教佢煮野.......

    回覆刪除