Pages - Menu

2009年3月3日 星期二

串燒午餐


 


一直都想買一些膠的簽簽, 做串燒比衰衰做 LUNCH, 咁食時就會方便些. 但市面見到的, 就是太短. 今次買到一些長少少的.......就做了 蝦仁日本魚蛋串比衰衰.......


點知..............HAHA.............一件不留.............., 叫我再做, 佢話同學很想食佢的午餐BOR...., 都有請同學食.....每次做了飯團餐比佢, 回來都話很多同學都想食佢的 LUNCH BOX.....我估無其他的. 不是我煮得好味, 而是, 內裹有每個小朋友都喜歡的食物....


每次, 衰衰講話同學(倩)慕佢的食物, 佢就很得意咁, 立即話, 飯堂D野很難食, 11:30AM己送到班房, 12:30PM先食得, 已經凍了BOR........., 上次我見有 咖哩飯, 我叫衰衰不如ORDER1-2日啦.....因為我覺得咖哩與飯如自己制, 焗太耐不太好........, 衰衰唔肯, 因為 佢話一到午飯時間, 同組的同學都要看一看佢有什麼LUNCH, 如果佢ORDER就沒有 SURPRISE 喎. 比佢激 C........., 看得出佢是知道--自己的LUNCH BOX 是很特別的.... 而沾沾自喜.  同時, 望佢知道媽媽做便當比佢的心思.........


講到我都很開心, 雖然媽媽廚藝不精, 做出來的LUNCH BOX 亦不是太美觀....但我兒喜歡, 那已很足夠了.............


 

1 則留言:

  1. 亞咪, 你整得好好呀, 我都想食呀! 我相信小柔和(i)一樣, 長大後一定會記得我們為她做的愛心便當架! (吾好意思, 有些感動呀...)
    [版主回覆03/04/2009 12:29:00]你知男孩很少講謝謝你, 滿意你給佢的野ka ma........一直都只是以為佢話飯堂唔好食, 原來是有些同學羨慕佢的便當, d 野好食同得意..., (i) 可能有些優 越感....弄到我都叫自己花多些心思....講真, 佢由p.2開始就帶野, 我起初是都幾辛苦ka..........現在都慣了......

    回覆刪除