Pages - Menu

2009年3月25日 星期三

似唔似蟹型飯呢

上次看有個blog 媽媽做了個蟹型飯......很得意, 很易做, 材料簡單, 咁我見雪櫃都有全部材料, 便嘗試玩下.


原來見人做就易, 自己做就都幾難, 難在要fit 哂 d 位, 唔可以瑤瑤下, 瑤下瑤下就散哂,


要用個fit size 的盒, 搞了很長時間, 現在想起唔記得放乾冰塊在衰衰的冰袋內tim....同唔記得比匙衰衰,        .因為這個唔係保溫盒.....今天咁涼應該都唔怕..........


問衰衰似唔似蟹呀, 衰衰野話 都幾似....就係咁啦.........比佢激c...............所以女孩的媽媽有心機做得意的便當...男孩就見完就算.........有得食就得, 美與不美都只是食物....衰人話的......



今早煲了羅宋湯, 放了在真空煲,   有時話煲湯放哂d 料就得, 但要洗, 要過水要煲, 都用了 30 分鍾, 但煲完個(beef) 金錢展 超林 可以用 oyster sauce 再煮下, 就可以做一樣送了, 有湯有送, 超方便....放工再買條魚先..........


 


3 則留言:

  1. 好得意……ar!!!
    [版主回覆03/25/2009 16:05:00]謝謝

    回覆刪除
  2. 男仔/人係咁架喇~ 所以我無煮便當俾柔和dad架播, 俾"劈"飯佢食就得架喇, 咩餸佢食咗咗都吾知, (牛o趙牡丹!) 個蟹仔飯好得意喎! 你都辛苦了, 又要煮早餐, 午餐, 和晚餐, 利害  
    [版主回覆03/25/2009 16:11:00]係呀, 真係牛o趙牡丹.......haha  我唔係晚晚煮ka......晚晚煮一定辛苦c我.......不過因為日日食出邊都悶同無益........所以有時煮有時出去食咁羅.....有工人都有這樣好處....日 日有住家飯食

    回覆刪除
  3. 你家少爺真幸福!其實用bigger少少ge餐盒,用飯模壓實D飯,效果更好!
    [版主回覆03/30/2009 12:29:00]有媽的小孩是個寶ma.......個個都幸福.........但用大少少我怕佢回校左瑤下就會散哂, 要沒有空位先得...

    回覆刪除