Pages - Menu

2009年3月26日 星期四

番茄汁雜茹魚塊

今天衰衰的午餐盒--番茄汁雜茹魚塊


上次買了 日本出的番茄磚, 做過意粉都ok......今天嘗試當番茄汁



有了光波爐後, 早上煮野快了很多, 放了在內就唔駛點理, 可以專心煮早餐, 以前魚塊我會先煎一煎的...用了光波爐就沒有油, good.......



今次試下用細鍚紙盤分隔開, 鍚紙會保溫些, 看連汁後會唔會熱些......本來想用小飯團模做小飯團放在旁邊, 那個模做出來似 (dice) 的, 細細粒, 容易食......不過, 唔夠時間, 算啦.....放在一邊..........


1 則留言:

  1. 用光波爐好health喎, 你又引我喇! 個錫紙盒可吾可以掘得靚dd呀~ 我之前一晚掘定架!
    [版主回覆03/26/2009 16:50:00]你CHECK 下 德國寶個WEBSITE,話開倉播, 我聽講細SIZE, 不過 SHOW DISPLAY 的 賣 $500..........你可以考慮下播, 不過, 要去火炭, 很遠呀, 我都想你買, 看有什麼新煮意.......HAHA
    趕時間呀, 突然醒起用, 我沒有咁講究MA.  下次 掘靚dd...

    回覆刪除